mushi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 ... og er saa forbanna lei av USA naa. Det er forståelig, man kan gå veldig fort lei USA... 7133075[/snapback] Jeg er også lei av usa, og jeg har ikke vært der siden jeg var 14. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 ... og er saa forbanna lei av USA naa. Det er forståelig, man kan gå veldig fort lei USA... 7133075[/snapback] Helt klart. Landet er ikke saa fantastisk som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Helt klart. Landet er ikke saa fantastisk som alle skal ha det til. Tvert imot. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 ... og er saa forbanna lei av USA naa. Det er forståelig, man kan gå veldig fort lei USA... 7133075[/snapback] Jeg er også lei av usa, og jeg har ikke vært der siden jeg var 14. 7133084[/snapback] Tenk deg at du skal bo her med alle de teite reglene hengende over deg, som f.eks: * Du maa vaere inne foer klokken 01.00 i foelge loven. * Du blir arrestert om du er paa en fest selv om du ikke drikker (Steffyboy ville hatt problemer her ) * Politiet kommer hver jaevla gang flere ungdommer samles, for aa kontrollere om de drikker eller gjoer dop. * Hver forbanna sjel her er religiose. Ikke religiose som i Norge, men fanatikere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 ... og er saa forbanna lei av USA naa. Det er forståelig, man kan gå veldig fort lei USA... 7133075[/snapback] Helt klart. Landet er ikke saa fantastisk som alle skal ha det til. 7133088[/snapback] Joda. Det er det du gjør det til. Sikkert kjipt å være borte fra familien og slikt, men det er det beste landet i verden. Michael Bay og greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Åh... Vondt nå :| Gymlæreren har åpenlyst innrømt at han elsker å få andre til å ha det vondt. I alle fall i timene sine. Han elsker å se at andre så og si skriker i smerte. Og han lar det gå ut over meg hver jævla gymtime. Jævla sadist. Selv om jeg har legeerklæring på at jeg ikke skal kjøres for hardt og at jeg ikke skal springe for mye og sånt, så driver'n meg verst av alle i klassen. Jeg har så lyst til å bare kline til'n med et balltre eller noe. Gå amokk. La han få føle hva smerte er, og hvordan det er føle seg mørbanka etter hver jævla gymtime, ramle sammen av utmattelse, svime av, kaste opp osv. Helvette faen! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tenk deg at du skal bo her med alle de teite reglene hengende over deg, som f.eks:* Du maa vaere inne foer klokken 01.00 i foelge loven. * Du blir arrestert om du er paa en fest selv om du ikke drikker (Steffyboy ville hatt problemer her ) * Politiet kommer hver jaevla gang flere ungdommer samles, for aa kontrollere om de drikker eller gjoer dop. * Hver forbanna sjel her er religiose. Ikke religiose som i Norge, men fanatikere. 7133104[/snapback] Jeg hadde: 1. Dratt hjem etter en helg 2. Havna på ungdomsansalt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Joda. Det er det du gjør det til. Sikkert kjipt å være borte fra familien og slikt, men det er det beste landet i verden. Michael Bay og greier. 7133108[/snapback] Vaere borte fra familien er ikke noe problem. Vaere borte fra ex-en er litt vaerre. Men det kjipe er alle reglene her. Du ville ikke overlevd et sekund en gang Edit: quote problemer Endret 23. oktober 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 men det er det beste landet i verden. Beste, og en av de verste! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 men det er det beste landet i verden. Beste, og en av de verste! 7133135[/snapback] norge er bedre selvom bensina er 40 ganger så dyr. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tenk deg at du skal bo her med alle de teite reglene hengende over deg, som f.eks:* Du maa vaere inne foer klokken 01.00 i foelge loven. * Du blir arrestert om du er paa en fest selv om du ikke drikker (Steffyboy ville hatt problemer her ) * Politiet kommer hver jaevla gang flere ungdommer samles, for aa kontrollere om de drikker eller gjoer dop. * Hver forbanna sjel her er religiose. Ikke religiose som i Norge, men fanatikere. 7133104[/snapback] Det høres ut som det stikk motsatte av Voll Studentby. Alle drar kl 01:00, fest er obligatorisk, drikking likeså, politiet er bare hyggelig og vi er hedninger, hele gjengen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Åh...Vondt nå :| Gymlæreren har åpenlyst innrømt at han elsker å få andre til å ha det vondt. I alle fall i timene sine. Han elsker å se at andre så og si skriker i smerte. Og han lar det gå ut over meg hver jævla gymtime. Jævla sadist. Selv om jeg har legeerklæring på at jeg ikke skal kjøres for hardt og at jeg ikke skal springe for mye og sånt, så driver'n meg verst av alle i klassen. Jeg har så lyst til å bare kline til'n med et balltre eller noe. Gå amokk. La han få føle hva smerte er, og hvordan det er føle seg mørbanka etter hver jævla gymtime, ramle sammen av utmattelse, svime av, kaste opp osv. Helvette faen! 7133111[/snapback] Han høres ikke hyggelig ut Btw så i RPP det med å klippe seg. Du burde klippe deg, kort hår var rått på deg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tenk deg at du skal bo her med alle de teite reglene hengende over deg, som f.eks:* Du maa vaere inne foer klokken 01.00 i foelge loven. * Du blir arrestert om du er paa en fest selv om du ikke drikker (Steffyboy ville hatt problemer her ) * Politiet kommer hver jaevla gang flere ungdommer samles, for aa kontrollere om de drikker eller gjoer dop. * Hver forbanna sjel her er religiose. Ikke religiose som i Norge, men fanatikere. 7133104[/snapback] Jeg hadde: 1. Dratt hjem etter en helg 2. Havna på ungdomsansalt 7133114[/snapback] Jeg vil ikke dra hjem. Jeg er ikke en "slutter" (hoeres bedre ut paa engelsk: I'm not a quiter). Jeg tar ikke sjangsen paa aa gaa ut aa drikke. Blir sendt hjem til Norge da. Og drar jeg hjem til Norge naa, saa faar jeg ikke begynne paa skole foer til neste aar, da jeg maa gaa VKII om igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ustedalen: Jeg tror Las Vegas er stedet i USA du leter etter. Det herlige med det landet er at man finner absolutt alt, bare man leter lenge nok. Jeg hadde aldri blitt utvekslingstudent, men jeg hadde ikke hatt noe imot å bo i Las Vegas et år. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det høres ut som det stikk motsatte av Voll Studentby. Alle drar kl 01:00, fest er obligatorisk, drikking likeså, politiet er bare hyggelig og vi er hedninger, hele gjengen. 7133146[/snapback] Og det er et flott liv, istedenfor aa vaere innestengt i en avsosial kultur som er saa hjernevasket at de tror paa alt som regnes som overnaturlig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Konklusjon: USA is overprotected. Ungdommene får ikke lov å ha det morro en gang. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Btw så i RPP det med å klippe seg. Du burde klippe deg, kort hår var rått på deg 7133153[/snapback] Lille smurf, du må ha såpass lengde på det sånn at du får rufsa det opp med voks. Det så tøft ut Du så nesten ut som en helt annen person! Kledde deg über. Jeg vil ikke dra hjem. Jeg er ikke en "slutter" (hoeres bedre ut paa engelsk: I'm not a quiter). Jeg tar ikke sjangsen paa aa gaa ut aa drikke. Blir sendt hjem til Norge da. Og drar jeg hjem til Norge naa, saa faar jeg ikke begynne paa skole foer til neste aar, da jeg maa gaa VKII om igjen. 7133155[/snapback] Hold ut, du er halvveis Det kommer til å ordne seg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Konklusjon: USA is overprotected. Ungdommene får ikke lov å ha det morro en gang. 7133178[/snapback] Det er det jeg sier. Drittland, men allikevel flott grunnet alt det billige som er her. Jeg kan klaere meg et aar, men ikke faen om jeg skal bo her naar jeg er eldre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir sendt til überkristne byer hver gang de skal bort der et år. Skal de først oppleve USA, så er det like greit de får oppleve den slik den er, og ikke i kristne, konservative småbyer. Det er ikke ulikt Norge; jo lenger ut på landet du kommer, jo sykere befolkningen er. Jeg er glad jeg er vokst opp i storbyer. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg vil ikke dra hjem. Jeg er ikke en "slutter" (hoeres bedre ut paa engelsk: I'm not a quiter). Jeg tar ikke sjangsen paa aa gaa ut aa drikke. Blir sendt hjem til Norge da. Og drar jeg hjem til Norge naa, saa faar jeg ikke begynne paa skole foer til neste aar, da jeg maa gaa VKII om igjen. 7133155[/snapback] Hold ut, du er halvveis Det kommer til å ordne seg 7133182[/snapback] Halveis? Jeg er 1/4 veis. Uansett, engelsken min suger fortsatt. Hmm, tenker meg at jeg kommer til aa skrive et par paragrafer i deppetraaden etter jeg kommer meg ut av denne helvetes, sadistiske skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg