Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
clvn for å lage "legge til kommentar" og greia, må man kunne cms? :O

7131206[/snapback]

Nei, men du må kunne lagre kommentarene et eller annet sted, og da gjerne i en DB. Da må du ha en DBserver også. Så må du lære deg å koble til en database, du må forstå hvordan man henter ut informasjon fra en tabell, du må kunne sikre all input som skal til databasen, og masse annet sånt... Det er ting som tar en del tid å lære seg :p

Lenke til kommentar
*snip*

Tydeligvis :p

Jeg kjeder meg. Masse. Også vil jeg ikke sovne nå, for det er masse fremmede mennesker her :ph34r:

7131213[/snapback]

Fremmede er skummelt! :ph34r: Ikke lurt å sove da nei!

Når er du ferdig på skolen i dag? Du klarer å holde ut uten å sove?

edit: dobbelpost er ikke bra, Jonas!

*fortsette på mongooppgaver om OSImodellen, og eller TCP/IP shit :/*

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Fremmede er skummelt! :ph34r: Ikke lurt å sove da nei!

Når er du ferdig på skolen i dag? Du klarer å holde ut uten å sove?

edit: dobbelpost er ikke bra, Jonas!

*fortsette på mongooppgaver om OSImodellen, og eller TCP/IP shit :/*

7131234[/snapback]

De er kjempegumle :ph34r:

Jeg er ferdig 15.20, er vel hjemme ca kvart over fire, også er det å jobbe med historie.

Jeg kommer til å slokne i norsken. Bare håper jeg ikke snorker :ph34r:

Åw, sånne oppgaver er kjeeedeliig.

Hva går du?

Lenke til kommentar
3 timer uten lærer, dette begynner å bli kjedelig :/

7131266[/snapback]

Du har mangel på fantasi gutten min, her er noen forslag:

Gjør noen lekser du veit du har?

Sette igang en hangman i klassen din.

Si noe du vet vil skape stor diskusjon i klassen din.

Legge knappenåler på lærerens stol?

Ta tidlig lunsj.

Kopier ansikt, føtter, hender ect i kopimaskinen.

Lenke til kommentar
F*snip*

Jeg er ferdig 15.20, er vel hjemme ca kvart over fire, også er det å jobbe med historie.

Jeg kommer til å slokne i norsken. Bare håper jeg ikke snorker :ph34r:

Åw, sånne oppgaver er kjeeedeliig.

Hva går du?

7131259[/snapback]

Må du ha historien gjort til i morra? Høres ut som en vane å sovne i norsktimen:P Jepp, vi satser på at du ikke sovner! :ph34r:

Går IKT Drift..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Brukerdata blir innkapslet i en ”pakke”, og pakken får en checksum. En checksum er en liten frase med tall som blir generert av innholdet i pakken. En checksum er unik for akkurat den pakken. For å forsikre seg om at overføringer går greit blir da checksumen regnet ut på både avsenders og mottakers data, og de blir sammenlignet. Om mottakers checksum avviker fra avsenders vil pakken bli sendt igjen for å forsikre seg at dataene som blir sendt er riktige.
Lenke til kommentar
Må du ha historien gjort til i morra? Høres ut som en vane å sovne i norsktimen:P Jepp, vi satser på at du ikke sovner! :ph34r:

7131287[/snapback]

Nei, til i går :ph34r:

Men jeg og han jeg er på gruppe med trodde han sa mandag, og vi så det litt for seint ><

Høh, ja. Jeg døgner vel stort sett alltid natt te mandag, da er fire timen norsk for mye for hjernen min.

Lenke til kommentar
Nei, til i går :ph34r:

Men jeg og han jeg er på gruppe med trodde han sa mandag, og vi så det litt for seint ><

Høh, ja. Jeg døgner vel stort sett alltid natt te mandag, da er fire timen norsk for mye for hjernen min.

7131298[/snapback]

Hehe, skjønner problemet med historieoppgava da=)

hmm, dette er 2. natta jeg også døgner natt til mandag.. Og da sovner jeg når jeg kommer hjem fra skolen. Så våkner jeg sånn ca 23.00, og deretter vinner jeg mobiltelefon :D (gjorde ihvertfall det forrige gang (= )

Lenke til kommentar

hmm, dette er 2. natta jeg også døgner natt til mandag.. Og da sovner jeg når jeg kommer hjem fra skolen. Så våkner jeg sånn ca 23.00, og deretter vinner jeg mobiltelefon :D (gjorde ihvertfall det forrige gang (= )

7131316[/snapback]

Wiioo! Sku vært sånn hver gang :w00t:

Lenke til kommentar

7131316[/snapback]

Wiioo! Sku vært sånn hver gang :w00t:

7131345[/snapback]

Jeg vet, men det er ikke realiteten, kjære=(

[ulovlig reklame]

Noen som vil ha ny tøff mobil? SE w710=D Helt ubrukt, har ikke kommet hjem til meg enda!

[/ulovlig reklame]

Sååehh.. Hva driver man med på bibloteket, bortsett fra å surfe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...