Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mathias da :(

Låne hånda mi litt?

7130940[/snapback]

I'm all in for it...hånd is dire need.

Fikk lagt meg i tretida i natt, opp igjen seks, prøve og faenskap som selvfølgelig ikke er øvd til av diverse grunner de som har prata med meg i går kveld veit, i tillegg til det som står skrevet her...

Prøven gikk bajs, og nå er det time igjen. Heldigvis skjønner læreren jeg skal ha i aerodynamikk at jeg ikke må peses i dag.

*time, poff*

Lenke til kommentar
Pøh! Må lage prosjektbeskrivelse ang PHP, men veit ikke hva jeg skal skrive om.. Hva jeg vil lære.. forslag? Clvn

7130958[/snapback]

Du vil lage et script som printer forskjellige quotes hvor hver gang du refresher siden =)

7130966[/snapback]

haha.. men seriøst da? Hva kan jeg lage med PHP?

Lenke til kommentar
Pøh! Må lage prosjektbeskrivelse ang PHP, men veit ikke hva jeg skal skrive om.. Hva jeg vil lære.. forslag? Clvn

7130958[/snapback]

Du vil lage et script som printer forskjellige quotes hvor hver gang du refresher siden =)

7130966[/snapback]

haha.. men seriøst da? Hva kan jeg lage med PHP?

7130973[/snapback]

Vet ikke jeg:P

Lenke til kommentar
*sovne*

7131012[/snapback]

TRUE...

Like før panna klasker i tastaturet her jo!

@fox: Fotoblogg er stress å kode til en fremføring eller oppgave.. Hvorfor ikke ta noe ganske enkelt, for så å få bra karakter? Og nope, jeg er ikke noe serlig god i php nei^^

Lenke til kommentar
clvn Nei..Om jeg utvikler meg, gir god arbeidsinnsats og satser på en vanskelig enn en enkel.. Da får jeg gode karakter i alle tre områder i medier

7131065[/snapback]

ok.

ikke gå for et CMS ihvertfall :p Og om du skal lage fotoblogg, så ikke lag støtte for å kommentere bildene! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...