Krankemot Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det regner og er stappmørkt, som skarstad påpekte. Faren min kan kjøre meg helt frem til lillestrøm problem solved Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvor er mushi? Jeg vil prate med mushi! 7130668[/snapback] Hun la seg for en time eller 2 siden, da pekki begynte å bli litt utålmodig =) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hmmm, det er 2 timer til neste buss, men det går en buss 3 km fra her som jeg kan ta, da komemr jeg 5 min for sent. 7130661[/snapback] Da går du selvfølgelig de tre kilometrene, ikke noe langt det. 7130663[/snapback] Hva er så selvfølgeligt med det? 7130667[/snapback] Det er bare en "stappselvfølgelighet". Poenget var at skolen går fremfor det meste, og det er en selvfølgelighet at du prøver å komme tidsnok/så tidlig "sent" som du kan komme, altså at du prøver å rekke den ihvertfall. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 "Stappmørkt", den var ny. :!: 7130658[/snapback] Nei? stappmørk ~mørk bekmørk Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hvor er mushi? Jeg vil prate med mushi! 7130668[/snapback] Du er altfor oldtimer til å stå opp så tidlig og ikke være på jobb, gå å legg deg din snøsokk. Skarstad: Jeg har faktisk aldri hørt ordet, har alltid gått i bekmørkt her i gården. Endret 23. oktober 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 To bad Norma. Jeg derimot, stod opp 06:30, og skal ikke ut døren før 08:30, og da må jeg til fots i èn time før jeg er på skolen. 7130654[/snapback] kaller du meg Norma? :O Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hvor er mushi? Jeg vil prate med mushi! 7130668[/snapback] Hun la seg for en time eller 2 siden, da pekki begynte å bli litt utålmodig =) 7130673[/snapback] Ærlig talt, jeg er helt sikker på at at ho vil høre åssen det har gått med lille Pjokk på avslutningsfest! Ho får heller legge seg, så får Pekki sove godt fram til jobb! Edit: ok, nå rettet jeg etpar leif og litt til, kanskje på tide å legge seg? Edit2: Ubrukelige ****! Endret 23. oktober 2006 av Pjokk Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg kaller deg for Norma ja, jeg liker ikke når folk bytter avatar og nick, ihvertfall ikke nick. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 God morgen SO5'ere. Hva er det med utakknemlige kids nå for tiden? I dag ble søss 13 og fikk kake og gaver på senga osv, men hu kjefta oss huden full og var tverr og sur som et hespetre. "Morragretten kor?" Herre effings fred! Kaster gaver til fire tusen spenn bare unna som om de var en ball, pene skjørt og sånn havner i støvet under senga og sånn går no dagan. Vel. Gavan iaf. Skjønner ikke at jeg gidder. Dette er akkurat som jula for to år siden. Søss og minstesøss fikk to gaver som så akkurat like ut. Søss fikk en laptop til 6000, minstesøss fikk en skjerm til 6000. Den skjermen havna fort i gulvet med kraft, sendt fra minstesøss. Hu fikk også en printer til noen tusen. Så bortskjemt at halvparten er nok. Jeg som var nisse vurderte å bare ta med ungen ut og rise hu. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja patrick, egentlig enig. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Snip* 7130684[/snapback] WTF? Hun fortjener å bli rista Hvorfor trodde jeg at det var et dikt? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg trodde også det var dikt, helt til jeg leste det. Slik oppførsel hadde aldri blitt akseptert her i huset. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 God morgen SO5'ere. Hva er det med utakknemlige kids nå for tiden? I dag ble søss 13 og fikk kake og gaver på senga osv, men hu kjefta oss huden full og var tverr og sur som et hespetre. "Morragretten kor?" Herre effings fred! Kaster gaver til fire tusen spenn bare unna som om de var en ball, pene skjørt og sånn havner i støvet under senga og sånn går no dagan. Vel. Gavan iaf. Skjønner ikke at jeg gidder. Dette er akkurat som jula for to år siden. Søss og minstesøss fikk to gaver som så akkurat like ut. Søss fikk en laptop til 6000, minstesøss fikk en skjerm til 6000. Den skjermen havna fort i gulvet med kraft, sendt fra minstesøss. Hu fikk også en printer til noen tusen. Så bortskjemt at halvparten er nok. Jeg som var nisse vurderte å bare ta med ungen ut og rise hu. 7130684[/snapback] Kill them all. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Snip* 7130684[/snapback] WTF? Hun fortjener å bli rista Hvorfor trodde jeg at det var et dikt? 7130688[/snapback] Ja, vurderer å ta i bruk mine hemmelige avengers De har rista søss et par ganger for å være den wannabe sosse-bimbo-berta hu er Ny gutt hver helg, og etterlater seg alltid en del knuste guttehjerter på hvert postnummer. Og med 50kg sparkel i ansiktet og noen liter lipgloss samt en utrigning og et miniskjørt som får den mest respektable hore til å virke misunnelig... Uff Så da har jeg et par venninner som slapper hu litt nå og da. Når ting blir FOR ille. Selv om a truer med anmeldelse hele tiden. Jeg mener makan! Hu må da tåle å blit bitchslappa en og annen gang uten å lage noe fuzz ut av det! Tror jeg kan bruke de på minstesøss også. For å være ufordragelig. Hvorfor du trodde det var et dikt har jeg ingen god forklaring på Kanskje oppbygninga elns? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Om fem minutter går bussen min, men da må jeg sitte 1+1/2time på skolen, og det gidder jeg ikke. Jeg begynner å gjøre meg ferdig 08:10, og går ut døren 08:30. Skal være på skolen 09:40. Bruker ca en time til skolen, men vil ha ti minutters margin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Uff, jeg gruer meg til snøen og isen kommer og jeg må begynne å gå til skolen Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Æsj, jeg skal ta bilder i dag, men det er ikke så altfor lett når det pøsregner 2k ute Endret 23. oktober 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ha det bra! For en gangs skyld skal jeg komme tids nok til skolen =) (ja, jeg kommer til å sitte i SO store deler av skoledagen!) Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Oops, nå dra jeg . Hade bra alle sammen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ha det bra! For en gangs skyld skal jeg komme tids nok til skolen =) (ja, jeg kommer til å sitte i SO store deler av skoledagen!) 7130714[/snapback] Vi sees snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg