Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Tydeligvis om de ikke hører på deg.

Dessuten, om de innser det, er det deres problem. Akkurat som jeg sa her forleden, du sier noe som andre tenner lunta på, og da resulterer det i et lite verbalt slagsmål som ikke ender noe sted. :)

Jaja, skal du være ignorant og intolerant for noe, får du bøte med dine egne årer.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Daså.. Nå skjønner jeg.. derfor er jeg hatet av alle :( neida.. Men har nok mistet en del venner pga det der med festing og alkohol.. Hipp hurra

Hylo? jeg? jeg skjønner jo hva du mener, snakker akkurat om venner rundt meg.. Kjipt at jeg ble født i feil sted..

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Daså.. Nå skjønner jeg.. derfor er jeg hatet av alle :( neida.. Men har nok mistet en del venner pga det der med festing og alkohol.. Hipp hurra

7128810[/snapback]

Man må faktisk ikke drikke for å ha det gøy på fest, men det hjelper på en god del. Har kjørt altfor mye pirat de siste åra og har vært mer edru på fest enn jeg har hatt godt av.

Lenke til kommentar

7128810[/snapback]

Man må faktisk ikke drikke for å ha det gøy på fest, men det hjelper på en god del. Har kjørt altfor mye pirat de siste åra og har vært mer edru på fest enn jeg har hatt godt av.

7128826[/snapback]

Men det er du vel på vei til å rette opp igjen, eller hva? =)

----

nei, edru på fest er ikke morsomt, og ja, mer eller mindre alle blir teite ;---D

Lenke til kommentar

----

nei, edru på fest er ikke morsomt, og ja, mer eller mindre alle blir teite ;---D

7128841[/snapback]

Har hatt det gøy edru, men det er nå best å være full og godt med røyken grodd fast i munnviken :fun:

Lenke til kommentar

7128841[/snapback]

Mjoo.. Det spørs.. Folk kan godt drikke, men å være drita og gjøre faenskap er fjor|tiss.. Trodde at det skulle være over når vi er omtrent 18år.. men nei, like fjor|tiss som før, som 4år siden

Lenke til kommentar
Mjoo.. Det spørs.. Folk kan godt drikke, men å være drita og gjøre faenskap er fjor|tiss.. Trodde at det skulle være over når vi er omtrent 18år.. men nei, like fjor|tiss som før, som 4år siden

7128870[/snapback]

Alle vennene mine er 4 år eldre enn meg, unntatt lars, så jeg slipper det :fun:

Hvis ikke jeg stikker opp til torød da og henger med "naziene" :roll:

Lenke til kommentar

7128810[/snapback]

7128826[/snapback]

----

7128841[/snapback]

Jonas har rett. Dritings på fest er alltid en slager. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...