Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Neste måned må jeg kjøpe meg 3 kabler:

- Dataskjerm til TV

- Krysset Ethernet Kabel

- Kamera til USB

7125786[/snapback]

Trenger du krysset kabel? Om du skal koble sammen 2 pcer, og den ene av de er av litt nyere dato skal du ikke se bort fra at den har Auto-MDX teknologi som krysser kabelen for deg, sånn at du kan bruke en helt vanlig TP =)

edit: fox: Seff har du lov og full rett til å komme og si det, det er jo det yttringsfriheten handler om! =) Og jeg er enig med deg. Men jeg skjønner at folk kan reagere litt av det :p

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den tatoveringen til Alxander Denstad With er fæææl!

Grøss og gru.

7125788[/snapback]

Få se!

Leser trådene om darkness| og anette_ som har blitt mod. Er så utrolig mange gullkorn og de er proppa til randen med sarkasme og ironi! :p Underholdende som faen!

Lenke til kommentar
Neste måned må jeg kjøpe meg 3 kabler:

- Dataskjerm til TV

- Krysset Ethernet Kabel

- Kamera til USB

7125786[/snapback]

Trenger du krysset kabel? Om du skal koble sammen 2 pcer, og den ene av de er av litt nyere dato skal du ikke se bort fra at den har Auto-MDX teknologi som krysser kabelen for deg, sånn at du kan bruke en helt vanlig TP =)

7125806[/snapback]

Åh? Har en 1 år gammel bærbar og en stasjonær fra 1999 som skal kobles sammen.

Skal ha alt av musikk og diverse inn på stasjonæren slik at jeg kan formatere bærbaren.

Lenke til kommentar
Åh? Har en 1 år gammel bærbar og en stasjonær fra 1999 som skal kobles sammen.

Skal ha alt av musikk og diverse inn på stasjonæren slik at jeg kan formatere bærbaren.

7125835[/snapback]

Om du har en vanlig TP, så test om det fungerer da! Er veldig mulig laptopen din har støtte for Auto-MDX! Stasjonære min fra 2002 hadde ihvertfall støtte for det =)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Her setter jeg en strek. jeg må gå, og setter en strek for hvor mitt siste innlegg for nå kommer.

Skal lage sjokolade-mouse! :D

--------------------------------------------------------------------------------

7125801[/snapback]

Hvis jeg gir deg litt calzone...

Kan jeg få litt sjokolademousse da?

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Om du har en vanlig TP, så test om det fungerer da! Er veldig mulig laptopen din har støtte for Auto-MDX! Stasjonære min fra 2002 hadde ihvertfall støtte for det =)

7125852[/snapback]

Kult, jeg får teste dette når jeg har en skjerm ti stasjonæren. :p

Har en 19" LCD skjerm, men den ligger halveis montert her. :ermm:

NP: The Dubliners - Lord of the Dance

Lenke til kommentar
Siden jeg har helt ny installasjon av windows og eier ikke cder av noe slag med programmer på, så må jeg laste ned Office 2003 og cracks, så jeg skriver om Michael Jackson i Notepad intill videre. :x

7125838[/snapback]

Eller du kan laste ned Open Office, det er minst like bra og med en god linje er det ferdignedlastet på 10-15 minutter.

Lenke til kommentar

7125852[/snapback]

Kult, jeg får teste dette når jeg har en skjerm ti stasjonæren. :p

Har en 19" LCD skjerm, men den ligger halveis montert her. :ermm:

NP: The Dubliners - Lord of the Dance

7125884[/snapback]

NP: Elvis Presley - I Can't Help Falling In Love With You

Lenke til kommentar

MS Office er da virkelig mye bedre enn OpenOffice!

edit:

men det er vel bare smak og behag går jeg ut i fra...

jeg mener i alle fall at ms office er best.

brukt ms office hjemme i alle år, og bruker openoffice på skolen, og det er ikke tvil om hva som er best.

flere av lærerne mener det samme.

ms pwns open :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...