Fredrik Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jaja. Da blir det den øverste inntil videre. Åssen er den ellers da? Er jeg oppfinnsom nok? SI JEG ER OPPFINNSOM! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Jeg synes det kunne ha vært en til, som er opp-ned jeg! Prøv å lag en sånn! edit: altså, 2 x deg i avataren Endret 16. mai 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jaja. Da blir det den øverste inntil videre. Åssen er den ellers da? Er jeg oppfinnsom nok? SI JEG ER OPPFINNSOM! 6118187[/snapback] Den symboliserer at du ikke har et liv, men er stengt inne på forumet. Meget oppfinnsomt. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jaja. Da blir det den øverste inntil videre. Åssen er den ellers da? Er jeg oppfinnsom nok? SI JEG ER OPPFINNSOM! 6118187[/snapback] Et bilde av deg selv. Dette må da være noe helt nytt?! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Du er oppfinnsom^^ Jeg adlyder ordre^^ Faen nå er jeg trøtt, og atpåtil lager jeg skisse i sketchup.. Tror jeg har tegnet ganske masse feil nå;s Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 OT-baren ( 1161 ) Hjelp til kjøp/salg ( 1160 ) Da har "OT-baren" visstnok tatt igjen "Hjelp til kjøp/salg" da det gjelder flest innlegg av meg.. er visst slutt på den tiden at jeg var hjelpsom etter jeg begynte å få det travelt osv :S Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 OT-baren ( 1161 ) Hjelp til kjøp/salg ( 1160 ) Da har "OT-baren" visstnok tatt igjen "Hjelp til kjøp/salg" da det gjelder flest innlegg av meg.. er visst slutt på den tiden at jeg var hjelpsom etter jeg begynte å få det travelt osv :S 6118211[/snapback] Jeg hang der jeg og endel før, og der jeg kunne hjelpe folk, men nå orker jeg ikke skrive det jeg syns, og bli flama av folk som syns jeg har en rar mening.. Henger mest i Worklogs og OT-Baren jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg synes det kunne ha vært en til, som er opp-ned jeg! Prøv å lag en sånn! edit: altså, 2 x deg i avataren 6118192[/snapback] Noe sånt du mener? Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 OTbaren er eneste sted hvor der du kan le i hjel ler bestadig, spesielt når Bundy er her ser du det? Bundy Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Nå er 17. mai, folkens! Hipp hurra for Norge! Endret 16. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jaja. Da blir det den øverste inntil videre. Åssen er den ellers da? Er jeg oppfinnsom nok? SI JEG ER OPPFINNSOM! 6118187[/snapback] Et bilde av deg selv. Dette må da være noe helt nytt?! 6118202[/snapback] Awww (sies som Zoidberg) Mente mer hvordan avataren var laget og hvordan bildet var jeg. *gråte litt* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Yaj.. *overfyllt med glede* Jeg gleder meg til i morra, når jeg kanskje skal ut og bort på skolen for og kjede meg Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jaja. Da blir det den øverste inntil videre. Åssen er den ellers da? Er jeg oppfinnsom nok? SI JEG ER OPPFINNSOM! 6118187[/snapback] Et bilde av deg selv. Dette må da være noe helt nytt?! 6118202[/snapback] Awww (sies som Zoidberg) Mente mer hvordan avataren var laget og hvordan bildet var jeg. *gråte litt* 6118239[/snapback] Huzzah, jeg fikk fredrikrb ril å gråte! Prøv med det bildet hvor det er to av deg uten ramme. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Syntes det var bedre fredrik, go for it! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Prøv med det bildet hvor det er to av deg uten ramme. 6118266[/snapback] Nei, rammen var jo det som gjorde den så fin. Og to fredrikrb blir alt for mye. Endret 16. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Prøv med det bildet hvor det er to av deg uten ramme. 6118266[/snapback] Kjempenekt. Det vil ikke fungere uten ramme etter min mening, siden jeg liksom lener meg på rammen. Jeg likte heller ikke det med to av meg, siden det ikke gir så mye mening. Hele bakgrunnen for avataren er jo at jeg bare skal sitte der og passe på dere. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Nå forumfolk. Hvordan har kvelden forann PC vært? Jeg har vært i byen og beskuet fulle folk og snakket med folk som venter på busser. Jækli konge. JEg skulle egentlig til Førre og kose meg, men det gikk ikke buss inn, så jeg ble i byen.. Noe som jeg ikke angrer på. Kvelden begynte rolig med at jeg snakket om alt og ingenting med en gammel mann på bussholdeplassen. Vi satt der og snakket og røykte i 1 time eller noe slikt. Måtte noen klassekamerater. De var selvsagt drita fulle, skal bli morsomt å fortelle det til han på skulen i overimorgen. Neste jeg gjortde var å gå rundt i byen og se på "livet". Mye morsomme folk. Blant annet en kvinne som sov på gulvet i en kebabsjappe, mens vennene hennes satt og åt på kebaber eller noe sånt. Neste var det to gutter som hadde fått påskrevet autografen til en Idol-deltager. Hun skrev autografen sin på magen til disse to guttene. Noe de var veldig kry over, de viste det til meg. Haha. Noe mer som jeg husker?.... Joda, på bussturen hjem så snakket jeg med to lekre jenter som skulle på fest, i litt beruset stand da. Jævlig fine jenter skal jeg si! Så til dere andre, dra dere på byen. Gjerne drikk og ha det gøy, men å være edru og snakke og se på fulle folk er også ett alternativ. *Gome ferdig min baktepotet* Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg synes det kunne ha vært en til, som er opp-ned jeg! Prøv å lag en sånn! edit: altså, 2 x deg i avataren 6118192[/snapback] Noe sånt du mener? 6118223[/snapback] Sånn jeg mente ja.. men ble ikke så bra da det ble realisert... (ikke dårlig laget av deg.. heller jeg som hadde dårlig bilde i hodet ) Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Prøv med det bildet hvor det er to av deg uten ramme. 6118266[/snapback] Kjempenekt. Det vil ikke fungere uten ramme etter min mening, siden jeg liksom lener meg på rammen. Jeg likte heller ikke det med to av meg, siden det ikke gir så mye mening. Hele bakgrunnen for avataren er jo at jeg bare skal sitte der og passe på dere. 6118278[/snapback] Ta bilde av deg selv rett forfra. Mens du holdet en kjepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg