Solid Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fatter kjøper alltid masse av en type kjøtt som er på tilbud på Rema en uke og fyller opp hele frysa. Har ikke spist noe annet enn biff hos fatter det siste halve året. 7125164[/snapback] Bønder. Her er det ferkse varer og fine hager som gjelder. Vi holder fasaden strøken. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det kom jo fra rett kjeft. Så du mener du er en helt normal, sterk person uten problemer? Du har jo selv sagt du er syk. 7125212[/snapback] Det har jeg aldri sagt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Manchester leder! 7125189[/snapback] United VINNER! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Bønder. Her er det ferkse varer og fine hager som gjelder. Vi holder fasaden strøken. 7125232[/snapback] Han har endel penger da, hvis det gjør deg gladere Ikke det at jeg ser noe til de Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Manchester leder! 7125189[/snapback] United VINNER! 7125237[/snapback] Hvem spiller? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ola just sent you a Nudge! Geir says: herregud Ola just sent you a Nudge! Geir just sent you a Nudge! Ola just sent you a Nudge! Daniel just sent you a Nudge! Geir just sent you a Nudge! Jeg hater vennene mine. Disse skal være myndige. My ass. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fatter kjøper alltid masse av en type kjøtt som er på tilbud på Rema en uke og fyller opp hele frysa. Har ikke spist noe annet enn biff hos fatter det siste halve året. 7125164[/snapback] Bønder. Her er det ferkse varer og fine hager som gjelder. Vi holder fasaden strøken. 7125232[/snapback] Second that! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hehe. Blanko dukker nok opp snart. Har ikke lett bak centeren. Kanskje han ligger der og sover som vanlig Gøy på fest igår? 7125226[/snapback] Sovi godt inatt? Skal på fest idag, siden dere tok med dere Lars igår ble jeg hjemme og horet istedet... Må nok snart pusse pensko, barbere hodet og underliv, for så å putte på togaen og gå på byen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Om man selv ønsker å gå i kirken så får man ikke dratt religion over hodet på seg. Uansett så blir det ganske hyklersk å si at du ikke ønsker å få religion dratt over hodet på deg, når du har den holdningen til religiøse mennesker. Man kommer langt med gjensidig respekt. 7125205[/snapback] Beklager hvis jeg har dårlig erfaring med relgion. 7125217[/snapback] Innlegget ditt grenser til personhets, da du faktisk indirekte kaller AnAnAs for svak "som ikke takler livet som normale mennesker". Hvis det er noen du skal be om unnskyldning så er det AnAnAs, men det er vel strengt tatt ikke noe poeng i å unnskylde deg når du ikke mener det. Dersom du ønsker å diskutere religion kan du ta det i Politikk og Religion-kategorien under Samfunn. Du skal likevel tenke deg nøye om før du kommer med slike utsagn, da det kan støte mange. Nå setter vi en strek her. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 CAAATFIGHHHT ! 7125247[/snapback] Hvor? hvor? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Sovi godt inatt? Skal på fest idag, siden dere tok med dere Lars igår ble jeg hjemme og horet istedet... Må nok snart pusse pensko, barbere hodet og underliv, for så å putte på togaen og gå på byen 7125251[/snapback] Glemte at det faktisk er søndag idag. Trodde vi hoppet rett fra lørdan til mandag jeg Ikke helt våken og stabil enda nei. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ola just sent you a Nudge! Geir says: herregud Ola just sent you a Nudge! Geir just sent you a Nudge! Ola just sent you a Nudge! Daniel just sent you a Nudge! Geir just sent you a Nudge! Jeg hater vennene mine. Disse skal være myndige. My ass. 7125249[/snapback] arrgh, har noen sånne venenr selv. men da går det mer i "HEI SNORRE, DIN NEGER KUK PELL DEN FEITE RÆVA DE OVER TIL FOTBALLBANEN OM 10 MIN" Da får jeg bare ikke lyst til å gå ut Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 mushi du og ananas 7125265[/snapback] jeg synes ikke vi krangler. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Han har endel penger da, hvis det gjør deg gladere Ikke det at jeg ser noe til de 7125243[/snapback] Ja kjenner til de fedrene. Faren til en venn av meg er sjefsingeniør i telenor. Han lager faen meg kablene som sender data fra en stasjon på fastlandet til en fremtidig fullt automatisk oljerigg. Men de har faenmeg et stusselig hjem i forhold til lønna hans. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 arrgh, har noen sånne venenr selv. men da går det mer i "HEI SNORRE, DIN NEGER KUK PELL DEN FEITE RÆVA DE OVER TIL FOTBALLBANEN OM 10 MIN" Da får jeg bare ikke lyst til å gå ut 7125271[/snapback] Du har modne venner skjønner jeg Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Glemte at det faktisk er søndag idag. Trodde vi hoppet rett fra lørdan til mandag jeg Ikke helt våken og stabil enda nei. 7125268[/snapback] Godt det er flere som trenger litt tid på "morran" Snakket med Marley om fest til helga? Jeg får sørge for at kveldens nachspiel blir i Sandefjord, så får jeg gått på polet imorgen. Så er det bare å holde pusten og håpe at jeg klarer å la brennevinet være i fred fram til helga Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Faren til en i klassen er visstnok sjef for Harley Davidson i aust-agder/sørkandet (usikker) og i tillegg eier han en HD-butikk. Og de har ikke akkurat spesielt fint hus. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja kjenner til de fedrene. Faren til en venn av meg er sjefsingeniør i telenor. Han lager faen meg kablene som sender data fra en stasjon på fastlandet til en fremtidig fullt automatisk oljerigg. Men de har faenmeg et stusselig hjem i forhold til lønna hans. 7125275[/snapback] Ikke alle som prioriterer matrielle ting. Kanskje de har mye lån elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg