Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg vært å spist KEbab på Pizzanini på tolvsrød :)

7125043[/snapback]

*misunnelig*

Nyt kebabmagen din du.

7125104[/snapback]

*kjenne på magen*

Ja. Det er en KEbab inni der. :fun:

Magen ble kanskje litt større enn den var ista. Skal til fatter å spise biff rundt 6. Håper det er indrefillet idag. :innocent:

Lenke til kommentar
pøh....

7125099[/snapback]

Er ikke værre enn å kjøpe papp-tallerkner og plast-bestikk :fun:

Mye fun missbruk her nå.

7125105[/snapback]

det er tre kilometer til butikken, gidder ikke sykle 6 km for å slippe å spise crappy firstprice cornflakes med øse

det er 1 mil til bensinstasjon (søndag)

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Så det er du som har spist katten min. :mad:

:p

7125122[/snapback]

Jeg mangler en eller to katter :ermm: Floppy var her ista, men finner ikke blanko. Bolla har jeg sett siden jeg sto opp og Pølsa hadde sovet på rommet til Richard.

det er tre kilometer til butikken, gidder ikke sykle 6 km for å slippe å spise crappy firstprice cornflakes med øse

det er 1 mil til bensinstasjon (søndag)

7125126[/snapback]

Du er lat. Ta sykkelen gutt! :thumbup:

Lenke til kommentar
:dontgetit:

Sitter med et lite sjokk akkurat nå. Mamma fortalte meg nettopp at vi skal på hytte i julen fra 22-29 desember og at det derfor ikke blir noen julaften og ikke skal feire jul - verken for oss selv eller sammen med familie.

7125130[/snapback]

Du kødder nå?

Lenke til kommentar

Sitter med et lite sjokk akkurat nå. Mamma fortalte meg nettopp at vi skal på hytte i julen fra 22-29 desember og at det derfor ikke blir noen julaften og ikke skal feire jul - verken for oss selv eller sammen med familie.

7125130[/snapback]

Jul er drit. Vær glad du slipper den møkka der.

Lenke til kommentar
Snobjorn er sliten nå, han har jo lekt sammen med faren hans

7125107[/snapback]

Tror det holder med spøkingen rundt dette nå.

7125127[/snapback]

HAH! fox got owned by darkness| (ei jente, hihi)

7125130[/snapback]

:ohmy: så værst... Vet du hvorfor det er så? Eller er det bare for å være jævelig?

Lenke til kommentar

7125130[/snapback]

Du kødder nå?

7125150[/snapback]

Aldri for seint å melde seg inn i Jehovas vitner.. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...