Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Hvor mye er det for det? Har litt lyst jeg og, bruker bare lesebriller men det er litt irriterende å få vondt i huet hele tiden.. (Jeg glemmer de)

5998127[/snapback]

Hmm 30 000 ca? Eller man kan dra til utlandet og gjøre det billigere men de stikker vel ut øynene mine istedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye er det for det? Har litt lyst jeg og, bruker bare lesebriller men det er litt irriterende å få vondt i huet hele tiden.. (Jeg glemmer de)

5998127[/snapback]

Hmm 30 000 ca? Eller man kan dra til utlandet og gjøre det billigere men de stikker vel ut øynene mine istedet.

5998137[/snapback]

:ohmy: ! Tror jeg må vente _litt_ da ja.. :(

Lenke til kommentar
Hvor mye er det for det? Har litt lyst jeg og, bruker bare lesebriller men det er litt irriterende å få vondt i huet hele tiden.. (Jeg glemmer de)

5998127[/snapback]

Hmm 30 000 ca? Eller man kan dra til utlandet og gjøre det billigere men de stikker vel ut øynene mine istedet.

5998137[/snapback]

Tror optikeren min, som har kontorfellesskap med et par øyeleger, tar rundt 25 000 for laseroperasjon inkludert for- og etter-kontroller. Kan ta feil.

 

Er bare nærsynt på venstre øye, og relativt lite, så er ikke aktuelt foreløpig.

Lenke til kommentar
Herr Brun: Det har ikke kun med utdannelse å gjøre, men også ansvar, kunnskap, erfaring og hvorvidt du er til å stole på.

5998144[/snapback]

Det var ikke jeg som argumenterte med utdanning.

Beklager, jeg gir meg. Eneste grunnen til at jeg proever aa sverte JoachimR er at jeg er misunnelig og vil ha pengene hans.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...