Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mushi mener sandefjord :) er dårlig kjent i vestfold.. Kan lite om Porsgrunn, Tønsberg, Tjøme, Larvik og Sandefjord.. Har en gang spist kebab i kebabsjappa ved Sandefjordstasjon, det var digggodt!! men alle venner sa at jeg var spenngærn for sjappa er skitten.. er det sant?

Lenke til kommentar
mushi mener sandefjord :)  er dårlig kjent i vestfold.. Kan lite om Porsgrunn, Tønsberg, Tjøme, Larvik og Sandefjord.. Har en gang spist kebab i kebabsjappa ved Sandefjordstasjon, det var digggodt!! men alle venner sa at jeg var spenngærn for sjappa er skitten.. er det sant?

7124430[/snapback]

Porsgrunn ligger i telemark, men det er så.

Selv om jeg kommer fra vestfold betyr ikke det at jeg har spist bab på alle lugubre steder i fylket mitt :hrm:

(baben ved sandefjord-stasjon er helt ok)

Den beste baben i vestfold fåes i horten på tonitas, som desverre brant ned i forrige uke :cry:

Lenke til kommentar
bab=kebab? skriv kebab! med KE!

7124521[/snapback]

BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB! BAB!

- ke!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...