j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 God natt Sirslask. bazukh: hamrer på F5, hører på Cradle Of Filth, er evig for en konsert nå! Og så lurer jeg på om jeg skal på bensinstasjonen å kjøpe meg en flaske boblevann, og en brus... Bli med? 7123378[/snapback] Yeah! Begynner gå tom for Cola Også har jeg lyst på no søtt. 7123384[/snapback] Haha, leste igjennom posten din, men skjønte ikke at det var deg, for du hadde skiftet avatar Må bare spørre om et par ting: Hvorfor bazukh som nick, og hva er det du har bilde av i avataren din nå? Jeg har kake, men vil ikke ha egentlig. Vil ha noe som bobler! @Sirslask: Sov godt, drøm... blabla... yeah, du kan resten =) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Haha Jeg skreiv jo i sta at jeg hadde skifa avatar daa Høh. Mjaa, bazukh er meg. Og lurer du på hva det betyr, så veit jeg ikke Jeg har brukt det i noen år nå, og.. det er bare meg, rett og slett (: Bildet i avataren er et speil vi har i et kryss i Vestfossen i en krapp sving. Det har vært masse steinsprut der, men da jeg var liten trodde jeg det var kulehull Jeg har ikke mer cola å dele, men vi kan stikke på bensinstasjon og kjøpe mere cola, også hjem te deg og spise kake etterpå? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Haha Jeg skreiv jo i sta at jeg hadde skifa avatar daa Høh.Mjaa, bazukh er meg. Og lurer du på hva det betyr, så veit jeg ikke Jeg har brukt det i noen år nå, og.. det er bare meg, rett og slett (: Bildet i avataren er et speil vi har i et kryss i Vestfossen i en krapp sving. Det har vært masse steinsprut der, men da jeg var liten trodde jeg det var kulehull 7123397[/snapback] Okå, så for meg at det var "en dypere mening" med aliaset ditt Ikke at det er en dypere mening med mitt alias heller, da^^ (alias høres ut som noe en trøtt gammel politifyr kan bruke i en samtale med en hacker =P) Oki til avataren din også=) Jeg har ikke mer cola å dele, men vi kan stikke på bensinstasjon og kjøpe mere cola, også hjem te deg og spise kake etterpå? 7123397[/snapback] Da har vi en date! Cola og Kakedate! edit: Da blir VI borte i 20 minutter elns! (Ikke sovne fra meg nå da!) Endret 22. oktober 2006 av clvn Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Okå, så for meg at det var "en dypere mening" med aliaset ditt 7123403[/snapback] Hehe, naaah, ikke som jeg kan huske Da har vi en date! Cola og Kakedate! 7123403[/snapback] Cola og kakedate høres bra ut edit: Da blir VI borte i 20 minutter elns! (Ikke sovne fra meg nå da!) 7123403[/snapback] I wont Endret 22. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 bazukh: Nå er jeg tilbake! What to do nå? (; <- stjele smiley Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 WIIIOOO! Kake på G? Fnis, det er helt greit det. Jeg veit den er tøff ^^, Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 WIIIOOO!Kake på G? Fnis, det er helt greit det. Jeg veit den er tøff ^^, 7123429[/snapback] Jeg har ikke lyst på kake, men for din skyld skal jeg kutte opp litt kake på en tallerken, og fylle brus i glass =D For så ta bilde av det og legge ut i RPP =) Så kake og brus på g, aiiit! ;D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Også bare for meg, da Hva driver man med da? Bortsett fikse kake og sånn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det store glasset er til deg, og du kan få det største stykket.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det store glasset er til deg, og du kan få det største stykket.. *bilde* 7123436[/snapback] Åååw, så snill du eer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Åååw, så snill du eer 7123438[/snapback] yay! *redigere litt på et bilde, sånn at det kan legges ut i emobildetråden* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva driver man med da? Bortsett fikse kake og sånn 7123434[/snapback] Tja, masse rart, prøver å få tiden til å gå =) Check it åwt! It is maj EMOpic! Hva driver du med på natta, da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jaj! Sånn ca samma Forsøk mekke emobilde igjen. Gawd, tror jeg har flest poster i den tråden hittil. Leike emo er gøy, bare at kameraet er hjemme >.< Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ja, emo er artig, så lenge det ikke er for real =) yeah, nå skal jeg snart spille NFS:Carbon! Spill er noe jeg mer eller mindre aldri driver med, for det er så sløsing med tid^^ bazukh: Sover du aldri? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hepphepp (: Hm, jo Tror kanskje jeg har en date med senga sånn snaaaart. Jeg eier bare ikke døgnrytme, osv. Dessuten er jeg natteravn Du sover da ikke akkurat mye du heller, eller? O.o Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 heh, jeg har en 100% fucked døgnrytme, så har nå vært våken noe sånt som 35 timer, ser man bort ifra 2 timers søvn på toget i går kveld... Sengedate høres da bra fristende ut! Lurer litt på om jeg skal gå for det om et par strakser, jeg! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Da kapitulerer jeg, tror jeg. Prøve komma meg opp ikke så altfor seint, sånn at jeg kanskje får sova te ca skoletid i kveld Du får sova godt og alt det der (: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Da kapitulerer jeg, tror jeg. Prøve komma meg opp ikke så altfor seint, sånn at jeg kanskje får sova te ca skoletid i kveld Du får sova godt og alt det der (: 7123471[/snapback] What she said! sov godt, drøm søtt osv... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) sov godt, drøm søtt osv... 7123472[/snapback] Fniiis. Du er så søt ^^, Edit; poof! Endret 22. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 *gjesp* Da har jeg stått opp igjen etter noen timer med busselalle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg