Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

ha ha...

Nei, nå skal jeg pusse nesa og tørre øynene og prøve å sove og drømme om et bedre liv...

Hvor jeg har venner som verdsetter meg og som godtar barnslige venner som liker selskap som i barndommen og lego, og ei jente kledd i klær og smykker og stuff fra rennesansen og som kan botne en Guinness uten problem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ntååh :)

Jeg tror jeg bare må gi opp venna mine og sånt.

Skulle ønske jeg bare kunne flytta.

Til Fredrikstad eller Tønsberg eller Alta eller tilbake til Stavanger... :love:

Men må gå ferdig skolen og bli ferdig med russetida først.

Så får vi se.

Overleve og sånn.

Vil du være Datasmurfs venn?

*synge en modifisert, dårlig dansebandsang* (Ingemars - Vil du være en venn?) *grøss*

*smile søtt til, gå rundt seg selv et par ganger og finne seg et fang og krølle seg opp i fosterstilling og dra dyna helt opp til haka og si god natt til alle og nusse kosedyret sitt på nesen*

Natta :)

Lenke til kommentar

Altså, det er ei stønn sia sist nå daaa :blush:

Menja, jeg, ei venninne og noen kompiser er helt råe på det.

Det kan være forbanna morsomt ^^,

Nå i det siste har jeg bare fått slengt sånt i trynet, though. Og det er ikke like gøy :ermm:

Nach uten å ha drekki no gøy da?

Edit; Han fyrn blei plutselig borte, så jeg tror nok jeg blei blokka :wee:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Altså, det er ei stønn sia sist nå daaa :blush:

Menja, jeg, ei venninne og noen kompiser er helt råe på det.

Det kan være forbanna morsomt ^^,

Nå i det siste har jeg bare fått slengt sånt i trynet, though. Og det er ikke like gøy :ermm:

Nach uten å ha drekki no gøy da?

Edit; Han fyrn blei plutselig borte, så jeg tror nok jeg blei blokka :wee:

7123355[/snapback]

Hehe, fortsatt, verden trenger folk som dere, som kan drite ut de som runker på cam :love:

Nope, nach uten noe å drikke på er ikke gøy. Serlig ikke når den du blir vekt av er x'en som på død og liv skal spille en sang på stereo'en, og som tryner oppå laptopen min, og velter ned en høyttaler :hrm: For så å skulle ha med seg en kamerat som skal trekke meg med på mongonach! Begge er mer eller mindre drita.. Nå trenger jeg trøstekos, for dette var dårlig :(

Lenke til kommentar
Ååååw :hm:

*trøstekose*

7123362[/snapback]

*Glad igjen, all thanks to you* =D

*lage RPPstoff*

forresten, hør på "Cradle Of Filth - Under Huntress Moon" også, er fint når hun dama synger! (du finner den på Thornography)

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Nja er litt rart at han kommer hjem etter halv6 når han bare er hos en venn, som bor 100m borti veien.

7123377[/snapback]

Mja, kanskje han egentlig sku på date, også gikk det braaa? ^^,

God natt Sirslask.

bazukh: hamrer på F5, hører på Cradle Of Filth, er evig for en konsert nå! Og så lurer jeg på om jeg skal på bensinstasjonen å kjøpe meg en flaske boblevann, og en brus... Bli med?

7123378[/snapback]

Yeah! Begynner gå tom for Cola :(

Også har jeg lyst på no søtt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...