Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Dedikerte SO-moderatorer kan jo faktisk trenges, men det er jo ikke sikkert at det er mulig.

7122754[/snapback]

 

Skulle det komme så langt at vi virkelig ville trenge en 24/7 vakt for SO er det så mye enklere å stenge hele tråden ;)

7122957[/snapback]

Sant, men det må aldri skje!

 

Siste Ordet-trådene er jo blitt en tradisjon! Største tråden i forumets historie er større enn hele Danmarks største forum! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det var det da O.o Fnis  :blush:

Vestfossen er en times tid øst for Oslo, men akkurat nå er man på Oslos østkant, hos pappan sin ;)

 

Hm. Han ene som var mulighet ville ikke, så da må jeg bare få ei venninne te å høre litt mer på de, så burde det være i boks! :wee:

7122959[/snapback]

Oslo ja, der har jeg vært en stund i dag! Presterte å sovne inntil en vegg på Oslo S 2 ganger, med laptopen på fanget! Så trasket jeg ned til perrongen, sovnet der, våknet når toget kom, og sov mer eller mindre hele veien hjem =D

 

-----

 

Men du må få med deg noen på CoF.. Jeg har fått skikkelig skikkelig lyst til å dra =(

Lenke til kommentar
Oslo ja, der har jeg vært en stund i dag! Presterte å sovne inntil en vegg på Oslo S 2 ganger, med laptopen på fanget! Så trasket jeg ned til perrongen, sovnet der, våknet når toget kom, og sov mer eller mindre hele veien hjem =D

 

-----

 

Men du må få med deg noen på CoF.. Jeg har fått skikkelig skikkelig lyst til å dra =(

7122989[/snapback]

Kanskje ikke så rart, så "mye" som du sov i natt :p

Men å sove på tog og buss er koos :love:

Jeg gjør det ca 5 dager i uka ^^,

 

-------------

 

Jaaa, jeg og! Også pils etterpå. ÅH, det hadde vært såååå kooos :wee:

Lenke til kommentar
Også pils etterpå. ÅH, det hadde vært såååå kooos :wee:

7123005[/snapback]

Ja! Dette hadde vært kjempekos =D *finne ut hvor rockefeller ligger i oslo* :blush:

 

---------

 

*Ser på My Name is Earl*

 

edit: sove på buss/tog er kos ja! Enda bedre er det å sove i timer! Ble mye av det i fjor, på folkehøgskolen.. Vi sto 10 meter utenfor aditoriet, og om de sjekket hvem som var der på morgenen hadde vi noen som ringte til oss, så kom vi løpende i siste liten =D Om de ikke hadde navneopproping gikk vil på rommet til meg og roomaten og så på simpsons og sov =D

 

"back in the days..." :p

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Ja! Dette hadde vært kjempekos =D *finne ut hvor rockefeller ligger i oslo* :blush:

 

---------

 

*Ser på My Name is Earl*

 

edit: sove på buss/tog er kos ja! Enda bedre er det å sove i timer! Ble mye av det i fjor, på folkehøgskolen.. Vi sto 10 meter utenfor aditoriet, og om de sjekket hvem som var der på morgenen hadde vi noen som ringte til oss, så kom vi løpende i siste liten =D Om de ikke hadde navneopproping gikk vil på rommet til meg og roomaten og så på simpsons og sov =D

 

"back in the days..." :p

7123013[/snapback]

Jaaa :D Åw, jeg måå jo bare. Spørre pappa om han vil kjøpe billett i bursdagsgave elns, for den er jo 10. så det passer bra :p

 

Fnis ^^,

Jeg hører baaare bra ting om fhs, jeg gleder meg allerede te å begynne :blush:

Lenke til kommentar
Jaaa :D Åw, jeg måå jo bare. Spørre pappa om han vil kjøpe billett i bursdagsgave elns, for den er jo 10. så det passer bra :p

 

Fnis ^^,

Jeg hører baaare bra ting om fhs, jeg gleder meg allerede te å begynne  :blush:

7123049[/snapback]

Konsert er bra bursdagsgave! Fikk det av mamma i sommer <3 Men pass på så det ikke er utsolgt da! For om du kjøper den 10. så er sikkert det litt seint :p

 

Folkehøgskole kan være veldig kos! Men det er veldig opp til folka som du går sammen med egentlig. Jeg hadde det ganske bra, og fikk masse nye venner! Men jeg kunne sikkert valgt en annen skole med fordel, for jeg fikk jo ikke med meg at dette var en kristen handicaptilrettelagt skole før jeg begynte^^ Men ellers, så var det veldig bra!

 

Ellers så var det alkoholforbud, men det var jo bare å være et par tre stykker inne på et rom, og så gikk alt fint =) Det ble også noen heftige hytteturer som jeg ikke skal gå inn på nå :blush:

 

*mimre*

Lenke til kommentar
snip

7123088[/snapback]

Vel, ja. Da spør jeg jo nå i nærmeste fremtid. Når jeg finner ut om noen vil være med. (; Fnis. Jeg har megalyst :wee:

 

Alle de fhs jeg har finni som jeg vil gå på er kristne og med alkoholforbud.

Men bare man ikke drikker på området der, så burde vel det gå greit? (;

 

Åssen linje gikk du, og hvor gikk du?

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
snip

7123088[/snapback]

Vel, ja. Da spør jeg jo nå i nærmeste fremtid. Når jeg finner ut om noen vil være med. (; Fnis. Jeg har megalyst :wee:

 

Alle de fhs jeg har finni som jeg vil gå på er kristne og med alkoholforbud.

Men bare man ikke drikker på området der, så burde vel det gå greit? (;

 

Åssen linje gikk du, og hvor gikk du?

7123097[/snapback]

Gikk på Lundheim FHS, som ligger et sted som heter Moi^^ LInjene jeg gikk var "kreativ data" og "web", begge var temmelig sucky sucky! But hey, man går ikke på folkehøgskole for å lære så mye, da :ph34r:

 

Men bare man ikke drikker på området der, så burde vel det gå greit? (;

Man har ikke lov til å være beruset på området heller (ihvertfall ikke der jeg gikk).. Telttur, eller hytte, er å foretrekke! Bare sjåføren er edru på veien tilbake =)

Lenke til kommentar

*pisse*

 

Bra nå? (:

 

Edit;

 

snip

7123119[/snapback]

Ja, hørt at hytter i skogen ol. er veldig populært blant fhs-elever. I hvert fall fra de som har gått/går fhs.

Folkehøyskola her i nærheta er det lov å drekke i hæljene, men ikke lov til å oppbevare alkohol på rommet, så lærere oppbevarer det til det skal drekkes.

Dét høres jo egentlig ganske greit ut. Alle skolene sku hatt det sånn (:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...