Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste gang du bytter, vanker det deng? hører du? Deng! :p

7120208[/snapback]

Helt enig. Den du har nå er den gode gamle som du alltid har hatt. Den er utrolig stilig og jeg håper du beholder den :)

7120213[/snapback]

Enig jeg og. Liker den gamle avataren. Vetle (Zeromac) er søt, og da bør avataren også være søt! :wee:

av-68573.jpg

Får nerde litt Most Wanted med Zeromac når han kommer hjem. Synd vi ikke får spilt multiplayer. :p

7120545[/snapback]

Går fint an å spille MW multiplayer, med Hamachi ;)

Lenke til kommentar

Åååå.. Ble så sinnsykt glad da jeg fikk pink-slip på han som har den råe Lamborghinien. Gallardo. Elsker Gallardo. Den er rask, med sykt gode svinger. :) I tillegg elsker jeg Porchene mine. I sommer hadde jeg fritidsproblemer. Spilte hele tida. Hadde 0 kroner, men spilte, og vant så mange løp at jeg fikk råd til en Aston Martin med full oppgradering på alle punkter. Rundt 200.000 tror jeg det kostet. Fikk vel rundt 12.000 per løp på den tiden om jeg ikke husker feil. EDIT: da ble jeg skuffa når jeg fant ut at bilen sugde :p

Hvilken konsoll spiller det MW på? Jeg spiller på PS2..

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar
Åååå.. Ble så sinnsykt glad da jeg fikk pink-slip på han som har den råe Lamborghinien. Gallardo. Elsker Gallardo. Den er rask, med sykt gode svinger. :) I tillegg elsker jeg Porchene mine. I sommer hadde jeg fritidsproblemer. Spilte hele tida. Hadde 0 kroner, men spilte, og vant så mange løp at jeg fikk råd til en Aston Martin med full oppgradering på alle punkter. Rundt 200.000 tror jeg det kostet. Fikk vel rundt 12.000 per løp på den tiden om jeg ikke husker feil. EDIT: da ble jeg skuffa når jeg fant ut at bilen sugde :p

Hvilken konsoll spiller det MW på? Jeg spiller på PS2..

7120630[/snapback]

PC, all the way.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...