Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan ens venner si de skal komme i bursdagen ens hele uka og så på selve kvelden, noen timer før, er man plutselig redusert fra 20 gjester til 4?!

7120127[/snapback]

Den er lei :( Sikker på at du vil kalle disse folkene venner da, når de oppfører seg så råttent?

7120142[/snapback]

Vel, kanskje ikke alle, men noen av de er virkelig gode venner, i alle fall når det virkelig gjelder, men ellers... Nei.

Dette er 2. år på rad at bursdagen min går fra mange folk jeg tror er venner til en liten kjerne på 2 - 4 personer.

Og har hendt flere ganger før ellers, så vidt jeg husker.

Men de er vel det nærmeste jeg kommer venner her...

Resten bor typ alt for langt unna...

edit:

Nei, jeg tusler over i deppetråden jeg.

7120176[/snapback]

*joine TeggY*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Er ikke PC geek lengere. Har nesten sluttet å spille (90%). Og er mer sosial, så det vil si at jeg er mer ute og er sosial

Tjaa. Jeg sitter ikke så mye foran PCen heller. Jeg har ikke nett i ukedagene f.eks.

Går på kurs nå, dvs. at jeg begynner 9 om morran og slutter 3 om ettermiddagen. Sosial har jeg også vært. Blitt litt mer, men ikke så mye mer. Men i helgene må man få låv å sitte litt, syns jeg da.

7120173[/snapback]

Jeg er jo på skolen vær dag i flere timer hvor jeg kun er sosial og alltid blandt folk. Er oftere i byen og finner på ting å gjøre med venner. Når det kommer til helgene er jeg enig, alltid fint å slappe av selv om det også er fint å ta en tur ut eller dra på en fest :)

Lenke til kommentar
Er ikke PC geek lengere. Har nesten sluttet å spille (90%). Og er mer sosial, så det vil si at jeg er mer ute og er sosial

Tjaa. Jeg sitter ikke så mye foran PCen heller. Jeg har ikke nett i ukedagene f.eks.

Går på kurs nå, dvs. at jeg begynner 9 om morran og slutter 3 om ettermiddagen. Sosial har jeg også vært. Blitt litt mer, men ikke så mye mer. Men i helgene må man få låv å sitte litt, syns jeg da.

7120173[/snapback]

Jeg er jo på skolen vær dag i flere timer hvor jeg kun er sosial og alltid blandt folk. Er oftere i byen og finner på ting å gjøre med venner.

Jeg er også blandt folk hele tiden på kurset :)

Når jeg er ferdi på kurset bruker jeg å sykle en tur rundt i byen, for å sjekke om det er noen kjennt folk. Har ikke sett deg en eneste gang i disse to ukene på kurset, jaja.

Lenke til kommentar
Jeg er også blandt folk hele tiden på kurset :)

Når jeg er ferdi på kurset bruker jeg å sykle en tur rundt i byen, for å sjekke om det er noen kjennt folk. Har ikke sett deg en eneste gang i disse to ukene på kurset, jaja.

7120220[/snapback]

Var nå hele forgje uke i byen. Har ikke vært denne uken nei

Lenke til kommentar
Demille, stopp! Prøver du å skade meg? Jeg vil ikke bli musikk hemmet. Jeg liker det jeg hører på, så ikke prøv å spre denne sykdommen din  :hrm:

7120247[/snapback]

7120252[/snapback]

Den sangen var jo dårliger enn Britney Spears :)

* Ojj Luchy liker vist Korn *

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...