Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry :dontgetit: er i mine og.. jeg blir redd.

7120107[/snapback]

Vil du at jeg skal være redd sammen med deg? :confused:

:love:

Hva gjør du?

7120093[/snapback]

TeggY :love: Nei, ikke mye skal jeg si deg. Vil ut å drikke å være sosial, men vet ikke helt.

Du da?

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Du skal ikke snakke. Gjør mer enn du tror  ;)

Jeg snakker som bare faen! Hva er det du gjør som jeg ikke tror du gjør da?

7120149[/snapback]

Er ikke PC geek lengere. Har nesten sluttet å spille (90%). Og er mer sosial, så det vil si at jeg er mer ute og er sosial

Lenke til kommentar
TeggY  :love:  Nei, ikke mye skal jeg si deg. Vil ut å drikke å være sosial, men vet ikke helt.

Du da?

7120113[/snapback]

Sitter å kjeder meg.. Først, så skulle jeg spille fotball, men det var ikke lys på fotballbana, så nå har jeg ingenting å gjøre.. Ingen kompiser er heller hjemme, så har ingen å være sammen med.. Tror jeg er inne i en relativt dårlig periode for tiden, så skal kanskje tusle over til deppetråden å få ut det jeg har på hjertet.

Lenke til kommentar
Sitter å kjeder meg.. Først, så skulle jeg spille fotball, men det var ikke lys på fotballbana, så nå har jeg ingenting å gjøre.. Ingen kompiser er heller hjemme, så har ingen å være sammen med.. Tror jeg er inne i en relativt dårlig periode for tiden, så skal kanskje tusle over til deppetråden å få ut det jeg har på hjertet.

7120159[/snapback]

Høres ikke bra ut :no: Men det hjelper alltid å få det du har på hjerte ut

Lenke til kommentar
Er ikke PC geek lengere. Har nesten sluttet å spille (90%). Og er mer sosial, så det vil si at jeg er mer ute og er sosial

Tjaa. Jeg sitter ikke så mye foran PCen heller. Jeg har ikke nett i ukedagene f.eks.

Går på kurs nå, dvs. at jeg begynner 9 om morran og slutter 3 om ettermiddagen. Sosial har jeg også vært. Blitt litt mer, men ikke så mye mer. Men i helgene må man få låv å sitte litt, syns jeg da.

Lenke til kommentar
Høres ikke bra ut  :no: Men det hjelper alltid å få det du har på hjerte ut

7120164[/snapback]

Det har du rett i.. Prøvde å snakke med ei venninne, men hun klarte ikke å skjønne at jeg faktisk var seriøs med det jeg sa, så hun var ikke mye til hjelp.

Nei, jeg tusler over i deppetråden jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...