Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant masse gamle Bamse-blader hjemme forrige jul. Men de var ganske kjedelige å lese nå som jeg er voksen. Litt for barnslig. Men de er jo såååå søte da. Og Skallmann er den ultimate nerd. Bare legger seg og sover når klokka ringer, uansett hva de driver med. He's the man.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at de har kanelgifler. Det er en liten dårlig butikk langt ute på landet.

Stratos, hva mer? Blir snart kastet ut .

Jeg vil ikka ha tomatsuppelasagne :yucky:

Tommy og tigern :love:

leste det hele tiden ta jeg varmindre, men nå har jeg lest alle stripene opptil flere ganger så det er ikke såå morsomt lengre :hm:

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar

Snobjorn: Er da spennende å smake på barnemat! Stakkars babyer som vokser opp i troen at lasagne smaker som tomatsuppe. Du kan kjøpe Cola Zero. Så får du i deg massevis av E-stoffer istedenfor sukker. Da er du sunn da!

Endret av dishdish
Lenke til kommentar
Snobjorn: Er da spennende å smake på barnemat! Stakkars babyer som vokser opp i troen at lasagne smaker som tomatsuppe. Du kan kjøpe Cola Zero. Så får du i det massevis av E-stoffer istedenfor sukker. Da er du sunn da!

7118895[/snapback]

Den colaen smaker vondt.. Drikk vann.

Sparer du penger og.

Lenke til kommentar
Snobjorn: Er da spennende å smake på barnemat! Stakkars babyer som vokser opp i troen at lasagne smaker som tomatsuppe. Du kan kjøpe Cola Zero. Så får du i det massevis av E-stoffer istedenfor sukker. Da er du sunn da!

7118895[/snapback]

Den colaen smaker vondt.. Drikk vann.

Sparer du penger og.

7118902[/snapback]

Cola er vondt uansett :p Omgangssykemedisin! Du kan jo alltids kjøpe vann! Hva hjelper det vel at du sparer penger? Vi lever i et sløsersamfunn uansett...

Lenke til kommentar
Cola er vondt uansett :p Omgangssykemedisin! Du kan jo alltids kjøpe vann! Hva hjelper det vel at du sparer penger? Vi lever i et sløsersamfunn uansett...

7118913[/snapback]

Nå er det på tide å gjøre lekser! Ikke bli som meg, det er ikke sunt :cry: Om det hadde vært mulig ville jeg gått tilbake til den tid jeg ikke visste om diskusjon og SO..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

neida, hvem prøver jeg og lure. SO er kos.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...