Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bakt kake og sitter og spiser den her foran min fantastiske bærbare DELL (ARRRRG) mens jeg skriver her på SO. Jeg synger bursdagssanger for meg selv. Er så fantastisk lykkelig. Tenk å ha vært medlem i 4 måneder. Jeez.

7118773[/snapback]

Ja.. Dell er kos. :love:

Alle andre laptoper suger.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spillt cs på 10måneder, så ta meg alvorlig takk.

7118721[/snapback]

Det er ikke lett!

7118765[/snapback]

Sant, veldig sant. Spesielt etter å ha spillt det i godt 1,5år.

Min mening er allikevell at det ikke har gjort meg annet enn godt, jeg har blitt mer sosial av meg, jeg er mer moden enn de fleste andre fjortenåringer, velger jeg ihvertfall å tro.

Nå som jeg bruker mindre tid på pc generelt også, så ser jeg at livet ikke er så verst. :)

Lenke til kommentar

Paul Dell hadde et domene som var "www.dellwebsites.com" eller lignende. Teite Dell (ikke Paul, men dataselskapet) saksøkte den stakkars mannen, fordi den siden kom opp da man søkte på "dell" på nettet! Og siden Dell er søkkrike hadde de råd til gode og dyre advokater, noe Paul ikke hadde. Dermed vant Dell saken...

Lenke til kommentar
Ikke si sånt om Dell! Har du ikke hørt om Paul Dell-saken? Jeg har da fortalt deg om det?? Fy fy på Dell... Får nesten lyst til å tusje over logoen. Men da blir pc-en sikkert litt stygg(ere).

7118797[/snapback]

fortell! fortell!

7118807[/snapback]

Ok, kort oppsummert.

En mann ved navn Paul Dell laget en nettside som på en eller annen måte hadde ordet "Dell" i navnet. Dette likte ikke Dell og sa: "OMG! Du får ikke bruke det ordet! Vi skal saksøke deg for en fantasilliard!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...