Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faen.

Var det jeg viste. Jeg har ikke hjerte til å kaste ut katta når han pisser inne engang fordi det regner knøttlite  :thumbdown:

7118576[/snapback]

Ta telefon klokka fire på natta når du egentlig sover - da er vi i dumsnill kategorien. Jeg er dum, du er snill. Men moro var det... Jeg er nå ett jævla susehue, var på to Deli de Luca og spiste mat, is og drakk kaffe. Men han som jobbet på den siste var jo kjempehyggelig, så jeg måtte jo bli stående en time for å skravle :wee:

Lenke til kommentar
Ta telefon klokka fire på natta når du egentlig sover - da er vi i dumsnill kategorien. Jeg er dum, du er snill. Men moro var det... Jeg er nå ett jævla susehue, var på to Deli de Luca og spiste mat, is og drakk kaffe. Men han som jobbet på den siste var jo kjempehyggelig, så jeg måtte jo bli stående en time for å skravle :wee:

7118606[/snapback]

Fikk helt panikk når du ringte meg. Telefonen bråkte sånn, men jeg tok den fordet. :wee:

Lenke til kommentar
Fikk helt panikk når du ringte meg. Telefonen bråkte sånn, men jeg tok den fordet. :wee:

7118619[/snapback]

Vi kan si jeg ble presset av Zanzel til å bedrive telefonterror, selv om jeg ikke trengte mye overtaling :blush:

Bilen kan du forresten beholde noen dager til, jeg trenger ikke bil imorgen, skal jo på avslutningsfest med jobben. SO-fest neste uke? Bare finn en dag som passer for han nye leieboeren din :grin:

Lenke til kommentar
Jeg kjeder meg... Synd å kaste bort en LØRDAG på å kjede seg :/

7118618[/snapback]

Bedre enn å kaste den vekk på skolearb.

@ Tomat-ulf: Hvorfor er du ikke på mZn? :cry:

7118628[/snapback]

Feil. Bedre å gkøre skolearbeid enn å kjede seg fordi skolearbeidet må gjøres. Men det som er kjedligst er når man kjeder seg men BØR gjøre skolearbeid.

Lenke til kommentar
Ja, faktisk. Litt hvertfall, fikk ikke sove. Han mannen som satt ovenfor meg(på toget) glante :dontgetit: og da er det ikke mulig å sove.

7118607[/snapback]

Glanemenn er bad bad bad :( BTW, i går da Ida og jeg gikk gjennom byen spurte en full mann oss hvorfor vi hadde på oss pysj... Haha.

Lenke til kommentar
Vi kan si jeg ble presset av Zanzel til å bedrive telefonterror, selv om jeg ikke trengte mye overtaling  :blush:

Bilen kan du forresten beholde noen dager til, jeg trenger ikke bil imorgen, skal jo på avslutningsfest med jobben. SO-fest neste uke? Bare finn en dag som passer for han nye leieboeren din :grin:

7118642[/snapback]

Nesteuke passer bra :)

Må bare få solgt meg litt sånn at jeg får råd til øl :wee:

Regner med eirik flytter inn til helga :!:

(håper ikke det egentlig, lei av leieboere, men sier nok ja hvis han spør pent) :innocent:

Lenke til kommentar
Nesteuke passer bra :)

Må bare få solgt meg litt sånn at jeg får råd til øl :wee:

Regner med eirik flytter inn til helga :!:

(håper ikke det egentlig, lei av leieboere, men sier nok ja hvis han spør pent)  :innocent:

7118659[/snapback]

Nå som jeg er kvitt mine leieboere så skal jeg sette opp noen senger på gjesterommet. Så slipper du og Pekki og sove på en tragisk sovesofa i stua. Også kan noen sikkert ta senga mi, jeg har flyttet inn på sofaen med dyne, askebeger og kaffe. De tre fire timene jeg sover på formiddagen er lissom ikke verd å reise seg og gå inn i senga for :ermm:

Lenke til kommentar
Men det som er kjedligst er når man kjeder seg men BØR gjøre skolearbeid.

7118649[/snapback]

Ja, der sier du noe. Jeg bør egentlig forberede meg til eksamen, skal opp i fire fag rett etter hverandre på tirsdag, og her sitter jeg. Må bli ferdig med to fag i dag for å være i rute.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...