Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Vel...

Honor og repfarming er max kjedelig, men raiding er litt kos nå og da.

I alle fall når du er nybegynner og det hele er en helt ny opplevelse for deg :)

(slik som meg, som etter å ha vært 60 i ca et år endelig har komt meg til min første end-game-instance... ZG :p)

Slow? Oh yeah <3

menneh...

jeg gav liksom opp å sove igjen.

Så stikker på badet og pusser tenna og slenger på meg ei morgenkåpe og noen tøfler før jeg kjører på Lidl og skaffer meg frokost <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ach, honorfarming og raiding kan sammenliknes med å omskjære seg selv med en skje et par ganger i uken.

7117561[/snapback]

Er nesten litt enig. Idet jeg nådde 60 var utsyr alt som gjaldt, og hvis man skal a godt utstyr må man grinde, man må grinde mye, utrolig mye. Så jeg startet liksågodt på en ny karakter.

Lenke til kommentar
hvem er universets konge, hvem er konge på jord. jo det er H-A-R-A-L-D, harald, harald...

ømh, nei. den ble litt feil.. Noen som kan den?

7117635[/snapback]

Hvem er konge i juglen? UH-UH! Hvem er konge på sjø'n? Boble-boble-boble! Hvem er konge i universet, og hvem er kongen min? Hans navn er J-E-S-U-S. Jesus! Han er kongen miiin. lalala..

Utrolig hva man lærer på konf.leir.

Lenke til kommentar
Hvem er konge i juglen? UH-UH! Hvem er konge på sjø'n? Boble-boble-boble! Hvem er konge i universet, og hvem er kongen min? Hans navn er J-E-S-U-S. Jesus! Han er kongen miiin. lalala..

7117643[/snapback]

JA! Den er det, bare det er Harald jeg har lært den med.. ikke Elvis eller jesus. HVERTFALL ikke Jesus!

Lenke til kommentar
hvem er universets konge, hvem er konge på jord. jo det er H-A-R-A-L-D, harald, harald...

7117635[/snapback]

7117643[/snapback]

Hahaha :lol:

Den var.. intressant. Brainwash. Sett den der på ørene til noen du ikke liker så blir de jo galen :ohmy:

Lenke til kommentar

7117635[/snapback]

Dickie Dick Dickens, den farligste mann på det amerikanske kontinent. Den allmektige konge i Chicagos underverden, bondegutten som arbeidet seg opp fra lommetyv til gangsterboss. Som spilte wienervals og beiteplukk i ledige stunder.

Lenke til kommentar
Hahaha :lol:

Den var.. intressant. Brainwash. Sett den der på ørene til noen du ikke liker så blir de jo galen :ohmy:

7117650[/snapback]

Jeg og .patrick er rå på jesussanger! Presten ble helt imponert der vi sang av full hals :thumbup:

7117668[/snapback]

WWJD?

Lenke til kommentar

Nå skal "leieboeren" min også kjent som richard ut!

I natt kom han hjem i 5 tida (jeg sov) og skulle lage mat, drita full. Han satte på plata og gikk å la seg.

Jeg våkna kl 6 til brannalarmen og en småforbanna huseier på utsiden som nesten kasta oss ut der og da. Det var svart røyk overalt og jeg bare hosta. Richard hadde også tatt med seg et "veien stengt" skilt på en trebukk som sto midt i stua og det var gjørme overalt. Han hadde også låst utgangsdøra sånn at vi hadde brent inne :)

Gleder meg til han flytter ut :fun:

Lenke til kommentar
Nå skal "leieboeren" min også kjent som richard ut!

I natt kom han hjem i 5 tida (jeg sov) og skulle lage mat, drita full. Han satte på plata og gikk å la seg.

Jeg våkna kl 6 til brannalarmen og en småforbanna huseier på utsiden som nesten kasta oss ut der og da. Det var svart røyk overalt og jeg bare hosta. Richard hadde også tatt med seg et "veien stengt" skilt på en trebukk som sto midt i stua og det var gjørme overalt. Han hadde også låst utgangsdøra sånn at vi hadde brent inne :)

Gleder meg til han flytter ut :fun:

7117705[/snapback]

Det der lærte jeg om på skolen :p Det med at man er full og så setter på plate og sovner. Kan skape brann.

Lenke til kommentar
Det der lærte jeg om på skolen :p Det med at man er full og så setter på plate og sovner. Kan skape brann.

7117720[/snapback]

Sier du det :roll: Jeg som lar han bo her gratis, også viser han så lite respekt. Skal få typen til å si det til han. Jeg tørr ikke :blush:

Noen andre som har hatt action i nattetimene da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...