j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Cradle of Filth - Nymphetamine 7116714[/snapback] Vakkert! btw, Nytt design på vei til siden min =D np: Cradle Of Filth - Gabrielle Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nice design NP: Radiohead - Karma Police Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nydelig, rett og slett! Nymphetamine-albumet nettopp ferdig, shø Savna det. Ny pc, osv Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nydelig, rett og slett!Nymphetamine-albumet nettopp ferdig, shø Savna det. Ny pc, osv 7116736[/snapback] Grattis med ny PC, og takk for ros, både av deg og Datasmurf <3 Hørt det nye albumet, Thornography? Sjekk ut sangen The Byronic Man ihvertfall! Ville Valo sammen med Danni Filth gjør en skambra jobb der! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Neei, lasta ned Discographia, men den viste seg å bare inneholde musikk fram til 99 Nymphetamine-albumet savna jeg så inderlig at jeg bare måtte ha det, anna blir jeg å ta etterhvert. Skal man på konsert? Jeg har grådig lyst, men man får se om det er billetter igjen når man har penger tilgjengelig Edit; Takk, og NP, jeg mente det, nemlig ^^, Endret 21. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Skal man på konsert? Jeg har grådig lyst, men man får se om det er billetter igjen når man har penger tilgjengelig 7116741[/snapback] Hvem hva hvor når? Jeg vil gjerne gjerne på konsert med CoF jaffal! Har litt lyst til å dra meg på "The Unholy Alliance", men isåfall bare for å få med meg In Flames... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Cradle of Filth på Rockefeller 12. desember Lystlystlyst. Syns noen kan kjøpe billett i bursdaggave til meg, nemlig ^^, Ha'kke hørt no særlig på Unholy Alliance, jeg. Litt på In Flames, men ikke veldig. Og det er lenge sia :o Endret 21. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Damn, var jo ikke så dyrt heller, jo! (ser man bort fra 410kr i togpenger tur-retur! Og alkohol..) Hvor mange billetter er det igjen? Hvor lang tid har man på å bestemme seg? --------------- Lurer litt på om Mamma skal få en billett til Vamp i sepktrum som julegave. bare litt før, isåfall Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) I know! Det er jo fortsatt grønt, men jeg veit ikke Togreiseutgifter er verdt det, loverei ^^, ---------------------------- Åw, koselig daa Endret 21. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 I know! Det er jo fortsatt grønt, men jeg veit ikke Togreiseutgifter er verdt det, loverei ^^, ---------------------------- Åw, koselig daa 7116761[/snapback] Jeg fikk skikkelig lyst, men vil isåfall ikke reise alene... Skal spørre en kamerat i morra! Sist jeg var på skikkelig konsert var Manson i '04 (back in the days), såååeehh, burde kanskje komme meg på noe større snart? Mamma digger Vamp, men har ikke vært på konsert med de før.. Men det er sitteplasskonsert, og det er jo teit. nei, da ble det ikke Vamp på mamma alikevel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 hmm... Vamp og sitteplasskonsert høres perfekt ut for min mamma Og for pappa Mamma klarer ikke å stå oppreist så lenge av gangen og pappa elsker Vamp. Se der har man julegave, takk for tipset clvn Nei, da var det vel på tide å sove litt tenker jeg... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 hmm... Vamp og sitteplasskonsert høres perfekt ut for min mamma Og for pappa Mamma klarer ikke å stå oppreist så lenge av gangen og pappa elsker Vamp. Se der har man julegave, takk for tipset clvn Nei, da var det vel på tide å sove litt tenker jeg... 7116773[/snapback] No Problemo! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 I know! Det er jo fortsatt grønt, men jeg veit ikke Togreiseutgifter er verdt det, loverei ^^, ---------------------------- Åw, koselig daa 7116761[/snapback] Jeg fikk skikkelig lyst, men vil isåfall ikke reise alene... Skal spørre en kamerat i morra! Sist jeg var på skikkelig konsert var Manson i '04 (back in the days), såååeehh, burde kanskje komme meg på noe større snart? Mamma digger Vamp, men har ikke vært på konsert med de før.. Men det er sitteplasskonsert, og det er jo teit. nei, da ble det ikke Vamp på mamma alikevel 7116771[/snapback] Ja, gjør det Syns du virkelig fortjener en konsertopplevelse, i og med at det er så lenge sia (: jeg må finne en eller anna å dra med meg jeg óg. Men da må jeg jo først finne ut om penga strekker til Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja, gjør det Syns du virkelig fortjener en konsertopplevelse, i og med at det er så lenge sia (: jeg må finne en eller anna å dra med meg jeg óg. Men da må jeg jo først finne ut om penga strekker til 7116780[/snapback] Om du får med deg en venn, og om har nok penger, og om du rekker å kjøpe billett, og om jeg kommer meg dit, da må vi (med venner) ta et par øl, ok? =D Nå er det snart frokost, Go' Dag ,ed yoghurt, og litt brus ved siden av.. =D Skal se "Se7en" på toget, tenkte jeg! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 You bet! Nå lurer jeg på om jeg ska hoppe i loppekassa. Alle forsvinner jo >.< Du får kose deg på toget Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Nå tusler jeg opp på skolen og hopper på en hvit buss. Blir borte ei uke! Snakkes, forumtroll. (Som om noen ville savnet meg) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Åw, heldig du ^^, Turen med hvite busser er et av de beste minnene fra u.skola Gled deg! Jeg skal tilbake te Polen 30. desember, jeg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 God natt til deg når du legger deg bazukh, og god tur til deg Marius! Hva jeg prøver å gjøre nå: - Lade og legge musikk på iPod - Lade laptop - Brenne en dvd med ting til togturen, da jeg ikke gidder å koble laptopen til nettverket - Kle på meg - Drikke yoghurt - Pakke sekk Jeg må løpe om 15 minutter Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Well, good luck with that Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hmm loppekassa, sove ka e det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg