Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nydelig, rett og slett!

Nymphetamine-albumet nettopp ferdig, shø :wee: Savna det.

Ny pc, osv :p

7116736[/snapback]

Grattis med ny PC, og takk for ros, både av deg og Datasmurf <3

Hørt det nye albumet, Thornography?

Sjekk ut sangen The Byronic Man ihvertfall! Ville Valo sammen med Danni Filth gjør en skambra jobb der! :D

Lenke til kommentar

Neei, lasta ned Discographia, men den viste seg å bare inneholde musikk fram til 99 :p

Nymphetamine-albumet savna jeg så inderlig at jeg bare måtte ha det, anna blir jeg å ta etterhvert.

Skal man på konsert?

Jeg har grådig lyst, men man får se om det er billetter igjen når man har penger tilgjengelig :p

Edit; Takk, og NP, jeg mente det, nemlig ^^,

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Skal man på konsert?

Jeg har grådig lyst, men man får se om det er billetter igjen når man har penger tilgjengelig :p

7116741[/snapback]

Hvem hva hvor når? :blush:

Jeg vil gjerne gjerne på konsert med CoF jaffal!

Har litt lyst til å dra meg på "The Unholy Alliance", men isåfall bare for å få med meg In Flames...

Lenke til kommentar

Damn, var jo ikke så dyrt heller, jo! :D (ser man bort fra 410kr i togpenger tur-retur! Og alkohol..)

Hvor mange billetter er det igjen? Hvor lang tid har man på å bestemme seg? :D

---------------

Lurer litt på om Mamma skal få en billett til Vamp i sepktrum som julegave. bare litt før, isåfall :p

Lenke til kommentar
I know! :wee:

Det er jo fortsatt grønt, men jeg veit ikke :p

Togreiseutgifter er verdt det, loverei ^^,

----------------------------

Åw, koselig daa :D

7116761[/snapback]

Jeg fikk skikkelig lyst, men vil isåfall ikke reise alene... Skal spørre en kamerat i morra! Sist jeg var på skikkelig konsert var Manson i '04 (back in the days), såååeehh, burde kanskje komme meg på noe større snart? :D

Mamma digger Vamp, men har ikke vært på konsert med de før.. Men det er sitteplasskonsert, og det er jo teit. nei, da ble det ikke Vamp på mamma alikevel :p

Lenke til kommentar
hmm...

Vamp og sitteplasskonsert høres perfekt ut for min mamma :p

Og for pappa :p

Mamma klarer ikke å stå oppreist så lenge av gangen og pappa elsker Vamp.

Se der har man julegave, takk for tipset clvn :p

Nei, da var det vel på tide å sove litt tenker jeg...

7116773[/snapback]

No Problemo! :ph34r:

Lenke til kommentar
I know! :wee:

Det er jo fortsatt grønt, men jeg veit ikke :p

Togreiseutgifter er verdt det, loverei ^^,

----------------------------

Åw, koselig daa :D

7116761[/snapback]

Jeg fikk skikkelig lyst, men vil isåfall ikke reise alene... Skal spørre en kamerat i morra! Sist jeg var på skikkelig konsert var Manson i '04 (back in the days), såååeehh, burde kanskje komme meg på noe større snart? :D

Mamma digger Vamp, men har ikke vært på konsert med de før.. Men det er sitteplasskonsert, og det er jo teit. nei, da ble det ikke Vamp på mamma alikevel :p

7116771[/snapback]

Ja, gjør det :p

Syns du virkelig fortjener en konsertopplevelse, i og med at det er så lenge sia (:

jeg må finne en eller anna å dra med meg jeg óg. Men da må jeg jo først finne ut om penga strekker til :hrm:

Lenke til kommentar
Ja, gjør det :p

Syns du virkelig fortjener en konsertopplevelse, i og med at det er så lenge sia (:

jeg må finne en eller anna å dra med meg jeg óg. Men da må jeg jo først finne ut om penga strekker til :hrm:

7116780[/snapback]

Om du får med deg en venn, og om har nok penger, og om du rekker å kjøpe billett, og om jeg kommer meg dit, da må vi (med venner) ta et par øl, ok? =D

Nå er det snart frokost, Go' Dag ,ed yoghurt, og litt brus ved siden av.. =D Skal se "Se7en" på toget, tenkte jeg!

Lenke til kommentar

God natt til deg når du legger deg bazukh, og god tur til deg Marius!

Hva jeg prøver å gjøre nå:

- Lade og legge musikk på iPod

- Lade laptop

- Brenne en dvd med ting til togturen, da jeg ikke gidder å koble laptopen til nettverket

- Kle på meg

- Drikke yoghurt

- Pakke sekk

Jeg må løpe om 15 minutter :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...