Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lars, jeg vil fylle med deg i morra, jeg har jo drikke og alt=( Men, jeg må jobbe... :cry:

7114952[/snapback]

Men ikke meg? :cry: Jeg bor 3 km fra lars, og nå sitter han en meter fra meg. :hrm:

7114962[/snapback]

Jo, gjerne med deg også =) Men fortsatt - jobb! Må tjene inn litt penger så jeg ikke kommer til å hate meg selv for alle pengene jeg brukte forrige uke =)

hvorfor ikke lage en SO fyllefest hos en eller annen? og da ikke på en mongo torsdag! (hva tenkte dere med?)

@Killerquo: kk, bare lurte :p

Lenke til kommentar
hvorfor ikke lage en SO fyllefest hos en eller annen? og da ikke på en mongo torsdag! (hva tenkte dere med?)

7114985[/snapback]

Hos meg, neste hælj? :p

7114996[/snapback]

its a deal! hvor bor du?

----

Mushi, jeg kjenner ikke pjokk i det heletatt :/ De jeg kjenner litt er deg, killerquo, marley! Og så kjenner jeg lars inn og ut :love:

Lenke til kommentar
Mushi, jeg kjenner ikke pjokk i det heletatt :/ De jeg kjenner litt er deg, killerquo, marley! Og så kjenner jeg lars inn og ut :love:

7115017[/snapback]

Mest inn da. :wee:

Pjokk er lett å bli kjent med. :)

7115037[/snapback]

Hvor langt, og hvor vanskelig er det å komme seg til der dere bor fra Oslo S?^^ Bor i halden nå..

Og seff kjenner jeg deg mest inn, gjerne litt fort, og helst ifra varierte vinkler =)

btw, om noen vil ha sjokoladepudding: Kom og få! :D

Endret av clvn
Lenke til kommentar

7115017[/snapback]

7115037[/snapback]

Hvor langt, og hvor vanskelig er det å komme seg til der dere bor fra Oslo S?^^ Bor i halden nå..

7115055[/snapback]

Tog til Skien. Man hopper av i Tønsberg. :) Eventuelt ta tog til Moss og ta ferja over, deretter vente og se jeg stå og vente på deg. :)

Lenke til kommentar

7115017[/snapback]

7115037[/snapback]

7115055[/snapback]

Tog til Skien. Man hopper av i Tønsberg. :) Eventuelt ta tog til Moss og ta ferja over, deretter vente og se jeg stå og vente på deg. :)

7115060[/snapback]

Høres da enkelt ut! Halden -> Moss. Moss -> Horten(?)

edit: jeg elsker deg også, marley! sex?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...