Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hei. I klassen min er det en gutt som bruker og dra av seg buklsa når tisen hans er stiv..:S Lærerene bruker og ta ham ut av timen, men når han er alene (ingen lærere) bruker han og vise fram tissen sin skikelig og av og til spør han om jeg vil ha den i munnen.... Jeg vil egentlig, men tørr ikke! Hva skal jeg gjøre?

Jente 10

Unnskyld meg litt, må bare le i hjel

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får håpe det, da har jeg sikkert fått den nye dataen og  :love:  Denne helga blir vell som alle andre helger, på dataen hele tiden. :ph34r:

7114775[/snapback]

Ja, kanskje jeg får sett serverkabinnettet ditt. :wee:

Vel, hadde jeg hatt bil, kunne jeg bare lempa pc'n og skjermen i bagasjerommet og kjørt avgårde, men er ikke 18 ennå, og pappa vil gjerne ha meg her denne helga.

Lenke til kommentar
Hei. I klassen min er det en gutt som bruker og dra av seg buklsa når tisen hans er stiv..:S Lærerene bruker og ta ham ut av timen, men når han er alene (ingen lærere) bruker han og vise fram tissen sin skikelig og av og til spør han om jeg vil ha den i munnen.... Jeg vil egentlig, men tørr ikke! Hva skal jeg gjøre?

Jente 10

7114833[/snapback]

AHAHAHAHAHAHHAHAhAHA!

Det der _må_ være en eldre kar som har skrevet :!:

Lenke til kommentar

Jente 10

7114833[/snapback]

Det er mange som tuller da... Men det som er morsomt er å se de seriøse svarene til "klara"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...