sk1rty Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 http://klara-klok.no/seksualitet/svar.tpl?...=../db/svar.txt et ord; EID! 7114684[/snapback] Omg, pakk hain oppover mot magan gutt!! Smågutter lærer aldri... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg synes godt at Klara-klok kunne i det minnste gitt han et tips om hvordan han kunne legge den opp mot magen... Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 olabukser ftw.. husker godt denne gangen(5år siden) spurte en gutt til helsesøster foran hele klassen om hvordan man kan unngå ståkuk i ubehagelige situasjoner. Så skrek jeg "BRUK OLABUKSE FOR FAEN".. gjett om lærerinnene mine ble sjokka og glodde på buksa mi kan trygt si at jeg ble eid jeg og Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Lite å gjøre siden du ikke kommer på besøk nå i helgen? 7114517[/snapback] Ja. Får vente til neste heg da. Og jeg som hadde gleda meg! Skjer det a? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 olabukser ftw.. husker godt denne gangen(5år siden) spurte en gutt til helsesøster foran hele klassen om hvordan man kan unngå ståkuk i ubehagelige situasjoner. Så skrek jeg "BRUK OLABUKSE FOR FAEN".. gjett om lærerinnene mine ble sjokka og glodde på buksa mi kan trygt si at jeg ble eid jeg og 7114725[/snapback] Haha Husker jeg hadde på meg en skatebokse som var ganske trang rundt livet pga jeg hadde den litt langt nedpå rompa, så skulle jeg skvise junior opp der, så så en jente det i 7ende elns.. Det var det eneste som ble snakket om 1 uke etterpå Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Jepp Olabukse gjør susen. Har aldri brukt no annet jeg Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Jonas, hva sa du jeg burde prøve istedenfor MSN? Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 sk1rty uheldig, men hun ble nok kåt Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 sk1rty uheldig, men hun ble nok kåt 7114758[/snapback] Hun jobber deltid på bakeri nå, tenker sikkert på loffen min når hun baker Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 for guds skyld, ikke kjøp noe derfra! de er nok våte de Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja. Får vente til neste heg da. Og jeg som hadde gleda meg! Skjer det a? 7114746[/snapback] Får håpe det, da har jeg sikkert fått den nye dataen og Denne helga blir vell som alle andre helger, på dataen hele tiden. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 VikingFjord Ice Breaker. Er det noe bra å drikke når den gikk ut 14.01.05? Fant en hel kasse med øl og rusbrus bakom bygget. Alt utgått på dato, men jeg har den vanen med å overse datostempling. Men i dag fikk jeg høre at man kan bli dårlig at å drikke dette. Er det sant? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 VikingFjord Ice Breaker. Er det noe bra å drikke når den gikk ut 14.01.05? Fant en hel kasse med øl og rusbrus bakom bygget. Alt utgått på dato, men jeg har den vanen med å overse datostempling. Men i dag fikk jeg høre at man kan bli dårlig at å drikke dette. Er det sant? 7114776[/snapback] Neida Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Skogli drikk og fortell oss etterpå åssen det går? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Det sier de bare så de kan ta det selv Vet ikke. tror uansett ike du blir dårlig i magen i mer enn ett par timer, kanskje resten av kvelden/natta. og dagen etter .evt. også neste natt om det var virkelig ille Så fint at du opplever orgasme når du onanerer Endret 20. oktober 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 VikingFjord Ice Breaker. Er det noe bra å drikke når den gikk ut 14.01.05? Fant en hel kasse med øl og rusbrus bakom bygget. Alt utgått på dato, men jeg har den vanen med å overse datostempling. Men i dag fikk jeg høre at man kan bli dårlig at å drikke dette. Er det sant? 7114776[/snapback] Man blir vell dårlig av å drikke sligt generelt men hvis ikke det lukter/smaker rart skulle jeg ikke tro du blr dårlig men det er litt lenge siden den gikk ut så da er jeg usikker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 VikingFjord Ice Breaker. Er det noe bra å drikke når den gikk ut 14.01.05? Fant en hel kasse med øl og rusbrus bakom bygget. Alt utgått på dato, men jeg har den vanen med å overse datostempling. Men i dag fikk jeg høre at man kan bli dårlig at å drikke dette. Er det sant? 7114776[/snapback] Neida 7114786[/snapback] Det er sunt! Gammalt og godt <3 --------------- hahaha, Rikets røst eier! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 Finn et kvinnfolk du synes er stygg, men hun liker deg... Drikk henne fin, kos dere i kveld sammen. Så kommer du tilbake til oss i morgen å forteller oss hvordan det har gått Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 ikke glem å ta bilder, VIKTIG! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Skogli drikk og fortell oss etterpå åssen det går? 7114800[/snapback] Skal bare ha en i kveld, får jentebesøk i morgen. Damo til romkameraten og ei venninne. Skal se om jeg finner flere Viking Fjord, ølet er bare Clausthaler LettØl. Redigert Haha! Jeg hadde mer enn nok forrige helg, fikk ei jente som klenget seg til meg den kvelden, salte pokker som jeg har fått hørt det på skolen. Hun er ikke tynn for å si det slik, pluss at hun går på skolen min. Bakfylla + trøtthet + mørkt rom + ukjent kvinnfolk = Ikke bra. Endret 20. oktober 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg