Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Ja, da var en helg til snart ferdig. Ikke at jeg har gjort så mye, har vært ganske avslappet helg, bare vært hos kamerater og sett på film. Etterhvert så tok vi en tur på byen for å se om det var noen folk ute, ingen. Helt dødt, men til slutt så dukker det opp en person som ser ut som en 20-åring. Spørte om jeg kunne bomme en røyk, så sier han "English please". Han var visst fra Tyskland, han var 17 år. Veldig hyggelig person, pratet med han i ett kvarter eller noe. Så kommer jeg hjem, sjekker hvem som har skrevet på MSN, så er det en helvetes idiot som skrev "It's you on the pic : p". Så var det en link, og jeg trykker og alt blir ødelagt. Kom opp masse prosseser og ukjente sider opp. Nå fungerer ikke MSN heller. Helvetes kødd, poenget med trojan/sterk spam/virus er?

7072232[/snapback]

Dårlig virusbeskyttelse! Jeg fikk den samme, men klarte å stå imot :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen ting provoserer meg veldig, som dette.

Så jævla lusent gjort ovenfor kona hans og datteren. Å få vite at han kunne overlevd hvis han hadde vært klokere må være helt forferdelig for familien.

*Fy på deg media!*

7114192[/snapback]

At de gidder å spekulere noe videre på sånt. Han er død, sånn er det bare. Ingenting kommer til å forandre det uansett. La det nå ligge, for pokker!

Lenke til kommentar
Kjeder meg, vil noen snakke med meg på msn? :)

7114198[/snapback]

jeg :ph34r:

Leker meg med noe jeg fikk i posten fra USA.

Damn, og denne hengelåsen brukte jeg i to år på yrkeskolen.  :dontgetit:

http://www.home.no/rareting/N%E5%20da.html

Orginal fil var på 15mb, men på grunn av 5mb ftp....

7114204[/snapback]

fått eller bestillt? Jeg vil ha sånn :love:

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...