Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg gikk på barneskolen var det da ingen som gikk i tok rundt 6 tida.

6116186[/snapback]

Da jeg gikk på barneskolen startet korpsene 0500.

6116209[/snapback]

Så tidlig?

Trur ikke jeg har stått opp så tidlig i hele mitt liv, noen gang.

Lenke til kommentar
Når jeg gikk på barneskolen var det da ingen som gikk i tok rundt 6 tida.

6116186[/snapback]

Da jeg gikk på barneskolen startet korpsene 0500.

6116209[/snapback]

Så tidlig?

Trur ikke jeg har stått opp så tidlig i hele mitt liv, noen gang.

6116220[/snapback]

Korpsene starter tidlig for å vekke folk... Ihvertfall gjorde de det da jeg kjente folk som spilte i slikt.

Lenke til kommentar
tenkte på ang. seriekoblet.. Blir det ikke feil å si det ?

For de er vel ikke seriekoblet bokstavlig talt ? :p

6115947[/snapback]

hva mener du med det ?

6115974[/snapback]

For hvis en av de i serien skulle bli ødelagt, så funker ikke de andre? eller hvis kabelen skulle få brudd et sted o.l

Men anyways, de fleste har vel trådløst..

Faen. Man kan dog skrive beggedeler. "Colours" er vel engelsk, mens "Colors" er amerikansk?...

6116075[/snapback]

Det stemmer, men jeg tror den engelske skrivemåten er den riktige i det norske skolesystemet.

6116124[/snapback]

Det norske skolesystemet og fagene SKAL likestille engelsk og amerikansk rettskrivning.

6116140[/snapback]

Engelskboka mi heter "american ways" inneholder bare amerikansk så å si :)

Lenke til kommentar

Våknet nettopp og var lettere desorientert. Fikk det for meg at jeg måtte ringe typen..jeg hørtes nok ikke klok ut for han lurte på om jeg var sur eller om jeg var syk :ermm::p

Neste gang skal jeg gi meg mer enn tiden det tar å komme seg ut av sengen før jeg ringer noen.

Lenke til kommentar
Våknet nettopp og var lettere desorientert. Fikk det for meg at jeg måtte ringe typen..jeg hørtes nok ikke klok ut for han lurte på om jeg var sur eller om jeg var syk :ermm:  :p

Neste gang skal jeg gi meg mer enn tiden det tar å komme seg ut av sengen før jeg ringer noen.

6116271[/snapback]

:D

Jeg hater å våkne etter jeg har tatt meg en liten lur. Da er jeg helt i ørska, vet ikke hvor jeg er eller noe. Dessuten er det ekkelt å sove med klær!! Får frysninger av tanken...Men sove skal jeg.

Lenke til kommentar
Jeg elsker å sove et par timer midt på dagen. Når jeg da våkner opp føles det som en ny dag. Elskbart. ^^

6116307[/snapback]

Men det tar så mye tid...

6116310[/snapback]

Sant, men det er verdt det. Resten av dagen er langt mer produktiv, og de siste timene før du legger deg orker du å gjøre mer enn å daffe.

Jeg sier ikke at det ikke er godt å sove. Det er det å våkne som er ekkelt.

6116322[/snapback]

Jeg har da aldri påstått noe annet. :)

Lenke til kommentar

Blir rolig kveld på meg. Nå har jeg i det minste fått ladet opp litt. Er kjipt å sovne med den gjengen og sprittusj i nærheten. Når jeg sovner så sover jeg gjennom hva det skal være desverre...bortsett fra støvsuging :dontgetit:

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=3182

Selv jeg som i utgangspunktet er pro-Israel, reagerer litt på denne. "Talskvinnen" må sees

"Da muslimene bodde der var det bare en stenrøys, og se nå - Israel har fått til en velferdsstat midt i.. (Tenker svarteste muslimland) "midtøsten""

Fri avskrift dog - men hun virker en smule "borte".

EDIT: Og folkerett, det vet vi ikke helt hva er..

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...