Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hver sjuende nordmann har 10.000 kroner eller mer til overs i måneden når de faste utgiftene er betalt, viser en undersøkelse MMI har utført for Postbanken.

 

jeg har 13k til overs etter utgifter for tiden :love:

 

Det er 2 uker til lønn og jeg har fremdeles 11k igjen... sette de på sparekonto eller kjøpe noe kult ? :dribble:

5998057[/snapback]

Kjøpe no kult, seff :D Eller vente lenger og kjøpe no enda mer kult!

Lenke til kommentar
Men du jobber lite i forhold til hvor mye penger du faar :)

5998031[/snapback]

Er det rettferdig å si? Bør leger og ingeniører tjene like mye som rørleggere fordi de jobber like mange timer i uken?

5998065[/snapback]

Noen vil jo mene det, så det ville jeg nok ikke tørre å spørre om. Hadde en stooor diskusjon i en økonomi-time om lederlønninger. Blir så forbannet når noen mener de ikke fortjener mer enn han som legger fra seg jobben sin klokken seksten, og går hjem.

Lenke til kommentar
jeg har 13k til overs etter utgifter for tiden  :love: 

 

Det er 2 uker til lønn og jeg har fremdeles 11k igjen... sette de på sparekonto eller kjøpe noe kult ?  :dribble:

5998057[/snapback]

 

Hm, hva tenker du på? Klær eller? :dribble:

5998079[/snapback]

 

Klær, ny mobil ( :love: ) og mye mer.. ønsker meg ett digitalt slagværk, men det koster 13.k...

 

Og så har jeg lyst å spare til laseroperasjon så jeg slipper å bruke linser... og så må jeg spare penger til lappen så jeg får tatt den før jeg blir eldgammel :ermm:

Lenke til kommentar
Men du jobber lite i forhold til hvor mye penger du faar :)

5998031[/snapback]

Er det rettferdig å si? Bør leger og ingeniører tjene like mye som rørleggere fordi de jobber like mange timer i uken?

5998065[/snapback]

Så vidt jeg er vet har vel ikke JoachimR en utdannelse enda.

5998096[/snapback]

Jeg er under utdannelse da, om du vil kalle det det. Bedre?

 

Jeg jobber mange timer i uken, og det er jo klart jeg fortjener penger utbetalt for det.

Lenke til kommentar
Laseroperasjon har jeg jævlig lyst til å ta også egentlig. Men det koster jo like mye som 5-6 esel da. Vente noen år  i tilfelle

 

Vero_NiCa: takk. *Pizza*

5998120[/snapback]

Hvor mye er det for det? Har litt lyst jeg og, bruker bare lesebriller men det er litt irriterende å få vondt i huet hele tiden.. (Jeg glemmer de)

Lenke til kommentar
Det gjelder å lære seg QWERTY først, ellers er man hjelpeløs foran alle andre PC-er enn sin egen.

Ja, men vil anta at de fleste som skriver regelmessig her inne kan QWERTY.

5995027[/snapback]

Hva er QWERTY?

Vet at de er de seks første bokstavene på tastaturet.

5998105[/snapback]

Et tastaturoppsett

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...