Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner meg om den gangen jeg gjorde noen oppgaver på mattetentamen i 9ende... Så skulle jeg bare legge hodet ned litt for å tenke på hvordan jeg skulle løse neste oppgave... Der sovna jeg :p

våkna opp av at lærern spurte om det gikk bra, så svarte jeg "jada, bare tenker litt"...

Da lå det en dam med sikkel på tentamenkladden og foregående oppgave var borte/ødelagt av sikkel :p

Lenke til kommentar
Hallu!

Våkna kl 7, men hadde ikke krefter til å stå opp før nå :wee:

How ya dooin?

7109929[/snapback]

Ah, det går bra. Annet enn at rommet må ryddes, og jeg ikke finner ledig gulvplass til å tråkke ut av sengen.

Dette er hva som skjer når man gir lat ungdom cd-spiller og laptop på rommet. (I mitt tilfelle maleutstyr og skriveblokk og, menmen.)

Lenke til kommentar
Da lå det en dam med sikkel på tentamenkladden og foregående oppgave var borte/ødelagt av sikkel :p

7109967[/snapback]

lol!

Jeg fikk migrene igår, tror jeg haldri har hatt så vondt i hodet noensinne. Etter jeg hadde kjørt hjem hylo måtte jeg stoppe bilen to ganger for å brekke meg, hadde så vondt i hodet. :sick: Fant ikke Ibuxen og bare satt i sofaen og grein.

Var lite festlig :cry:

Lenke til kommentar

7109967[/snapback]

lol!

Jeg fikk migrene igår, tror jeg haldri har hatt så vondt i hodet noensinne. Etter jeg hadde kjørt hjem hylo måtte jeg stoppe bilen to ganger for å brekke meg, hadde så vondt i hodet. :sick: Fant ikke Ibuxen og bare satt i sofaen og grein.

7109978[/snapback]

Huff da!!

*trøste på mushi*

Er nesten frisk nå jeg :)

Lenke til kommentar

7109978[/snapback]

Høres ikke godt ut i det hele tatt. Hvordan er formen nå?

Lenke til kommentar

Ah, det går bra. Annet enn at rommet må ryddes, og jeg ikke finner ledig gulvplass til å tråkke ut av sengen.

Dette er hva som skjer når man gir lat ungdom cd-spiller og laptop på rommet. (I mitt tilfelle maleutstyr og skriveblokk og, menmen.)

7109972[/snapback]

Kanskje rydde litt? :)

Sett på tøff musikk, litt for høyt, også rydder du :thumbup:

Lenke til kommentar
Huff da!!

*trøste på mushi*

Er nesten frisk nå jeg :)

7109981[/snapback]

Høres ikke godt ut i det hele tatt. Hvordan er formen nå?

7109984[/snapback]

Har heldigvis migrene som går over etter jeg har sovet :) Tror neppe det blir så mye spising dag da. :ermm: Har så vondt i magen og er kvalm.

*kosepå begge to*

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...