Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søtt å gi brukermodstatus til en person som hadde planlagt å slutte bruke dette forumet. ;)

7103759[/snapback]

Oh yes, de har fyrstekake i kantina i dag  :dribble:

7109611[/snapback]

HVA SKJER ?

Jeg venter på den gode cookie'n de pleier å ha, den er himmelsk! :dribble::dribble:

Er fyrstekaken like god ?

Merkelig nok er jeg glad, og har en god følelse etter å ha hatt teoriprøve om w2k3server ;D Feires nok med en baguette, en cookie og en fyrstekakebit ;o

Lenke til kommentar
@ IceMan Trademach5: Ja om morran så løfter ikke jeg en finger ... eller kanskje en finger ... men that's it!

7109672[/snapback]

[whine]

Tenk deg litt om: Her kunne du lyst opp den triste, regntunge, grå skoledagen for en semidepressiv stakkar som må lide seg gjennom 3 timer i Ubuntu, det grusomste operativsystemet på denne usle planeten, men neida, du velger i stedet å være en skikkelig egoist, og holde din potensielt trivelige historie for deg selv. :cry:

[/whine]

Lenke til kommentar
@ IceMan Trademach5: Ja om morran så løfter ikke jeg en finger ... eller kanskje en finger ... men that's it!

7109672[/snapback]

[whine]

Tenk deg litt om: Her kunne du lyst opp den triste, regntunge, grå skoledagen for en semidepressiv stakkar som må lide seg gjennom 3 timer i Ubuntu, det grusomste operativsystemet på denne usle planeten, men neida, du velger i stedet å være en skikkelig egoist, og holde din potensielt trivelige historie for deg selv. :cry:

[/whine]

7109683[/snapback]

Er Ubuntu så ille da? Litt stygg GUI, men det er overlevbart.

Lenke til kommentar
Den potensielt trivlige historia mi har potensiale til å potensielt gladgjøre din gråtriste jobb i Ub(ooooooooh)untu ... men saken er at det er like gråtrist regnvær her som hos deg, noe som gjør min interesse for historiefortellig jævlig liten!

Men senere, pews ... senere!  :dremel:

7109697[/snapback]

Er historien på høyde med den om Pogo, og hans jomfrutur som pilot?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...