xD^^ Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Pøh. Men du kan trøste deg med at jeg dør før deg.Jeg er kulest. Men det vet alle fra før av. So, ikkeno nytt der. Det var vel ganske lagt fra sannheten. Endret 19. oktober 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Folk kan bare slutte med å diskutere hvem som er kulest her. Alle vet at det er meg. Det krever respekt å prioritere skole framfor å være moderator. Så det så. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er kulest. Men det vet alle fra før av. So, ikkeno nytt der. Det var vel ganske lagt fra sannheten. 7108269[/snapback] Unnskyld meg. Selvom du er misunnelig trenger du ikke å vise det såå tydelig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Folk kan bare slutte med å diskutere hvem som er kulest her. Alle vet at det er meg. Det krever respekt å prioritere skole framfor å være moderator. Så det så. 7108281[/snapback] Nei, det krever vel heller en liten porsjon selvkontroll. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Unnskyld meg. Selvom du er misunnelig trenger du ikke å vise det såå tydelig.Innbilsk også, gitt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Unnskyld meg. Selvom du er misunnelig trenger du ikke å vise det såå tydelig.Innbilsk også, gitt. 7108296[/snapback] Bottom line, I'm hot and you're not! hoho... ... neida vennen. Men jeg er kulest Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Nei jeg er kulest fordi jeg klarer å frastå tåpelige diskusjoner Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Folk kan bare slutte med å diskutere hvem som er kulest her. Alle vet at det er meg. Det krever respekt å prioritere skole framfor å være moderator. Så det så. 7108281[/snapback] Nei, det krever vel heller en liten porsjon selvkontroll. 7108295[/snapback] Vel, der sa du det. Huff, å bli avhengig av forumet er såre enkelt. Å komme seg ut av det er pokker i vold vanskelig. Vel, det gikk! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Nei jeg er kulest fordi jeg klarer å frastå tåpelige diskusjoner 7108309[/snapback] Du er litt kul fordi du nevner meg i siggen din. Det gir kulhetspoeng. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Bottom line, I'm hot and you're not! hoho... I smoke pot, so I'm teh hot. Lenke til kommentar
Ferist Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Greit at dere diskuterer hvem som er kule på deres nivå, men her oppe er nok jeg kulest. Jeg har flere pokemon-kort enn dere. Flere glins også.. Blant andre Picachu og Squirtle. Dessuten er jeg tøffere enn Thomas-toget. Ferist, the man. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Greit at dere diskuterer hvem som er kule på deres nivå, men her oppe er nok jeg kulest. Jeg har flere pokemon-kort enn dere. Flere glins også.. Blant andre Picachu og Squirtle. Dessuten er jeg tøffere enn Thomas-toget. Ferist, the man. 7108324[/snapback] Så lenge du ikke har Blastoise er du bare teit. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Greit at dere diskuterer hvem som er kule på deres nivå, men her oppe er nok jeg kulest. Jeg har flere pokemon-kort enn dere. Flere glins også.. Blant andre Picachu og Squirtle. Dessuten er jeg tøffere enn Thomas-toget. Ferist, the man. 7108324[/snapback] ÅH shit! Jeg bøyer meg i støvet. You really are the "kuleste" guy! Men jeg er den kuleste jenta. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Demille, nei fordi du kom ikke på treffet... derfor vurderer jeg å skifte deg ut med juliess eller mushi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Dessuten er jeg tøffere enn Thomas-toget. 7108324[/snapback] EY! Dere kan godt krangle om hvem som er kulest, men alle veit at det er jeg som er tøffest. Nemlig (: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Snobjorn er kool, for han heter nemlig Snorre, slik som jeg. Navnebrødre er vi! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Gratulerer med fin tittel, Anette_, OT-guttene trenger en ordentlig dame til å passe på. 7104450[/snapback] Hehe, takk! Har sittet med hjemmeksamen i hele dag, men har fått gjort tre av fem oppgaver og det skal ikke leveres før tirsdag så da ligger jeg godt an. Hva driver dere andre med i dag da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Demille, nei fordi du kom ikke på treffet... derfor vurderer jeg å skifte deg ut med juliess eller mushi 7108368[/snapback] Jammen jeg bor langt unna OG jeg kunne komme om det var imorra, MEN ingen spurte meg når det passa for meg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har min egen sang - Pettersangen. Har dere det, kanskje? LooserZ. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jepp, og å være navnebror til en tidligere brukermod. Gir kulhetsgrad x3 Thomastoget Jammen jeg bor langt unna sad.gif OG jeg kunne komme om det var imorra, MEN ingen spurte meg når det passa for meg. OK Du beholder plassen Endret 19. oktober 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg