Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glimrende Akarno. Vi må få ordnet noe. Så skal jeg heller skaffe meg penger på den ene eller andre måten. Om det betyr at jeg må selge meg til Steffyboy så får det gå :p Hehe neida.

Er forresten et år og fire dager eldre enn deg ^^

7108139[/snapback]

Du kan vel tigge spenn? Kanskje dagen er din, noen vil spandere på deg.. hvem veit :) i her forumet.. ikke ute på gata

Lenke til kommentar
Glimrende Akarno. Vi må få ordnet noe. Så skal jeg heller skaffe meg penger på den ene eller andre måten. Om det betyr at jeg må selge meg til Steffyboy så får det gå :p Hehe neida.

Er forresten et år og fire dager eldre enn deg ^^

7108139[/snapback]

:) Problem den alderen, om jeg skal inn en plass.

Kjenner forøvrig ikke så mange her, men leser en del så vet mye egentlig *peke på Snorre* :wee:

Lenke til kommentar
Ja uff. Forteller for mye om meg selv på forumet. Må slutte med det der ^^ Men man kan jo alltids dra hjem til noen om det er aktuelt. Da slipper man problemet med at de som ikke er atten ikke får være med når vi myndige skal inta væsker med høyt giftinnhold.

7108186[/snapback]

Tar vi det i juleferien, så er det fest hos meg.

7108196[/snapback]

Har du bosted både i Trondheim og Bergen? Eller slektninger i Bergen? Dersom det var ment seriøst hadde det vært glimrende. The Strategy-player kommer jo til Bergen til julen så da får jeg kanskje dradd han med og. Juppi.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Ja uff. Forteller for mye om meg selv på forumet. Må slutte med det der ^^ Men man kan jo alltids dra hjem til noen om det er aktuelt. Da slipper man problemet med at de som ikke er atten ikke får være med når vi myndige skal inta væsker med høyt giftinnhold.

7108186[/snapback]

Tar vi det i juleferien, så er det fest hos meg.

7108196[/snapback]

Har du bosted både i Trondheim og Bergen? Eller slektninger i Bergen? Dersom det var ment seriøst hadde det vært glimrende. The Strategy-player kommer jo til Bergen til julen så da får jeg aksnkje dradd han med og. Juppi.

7108205[/snapback]

Jeg bor for meg selv i Trondheim, men familien bor fortsatt i Bergen. Vi får se om vi får lurt dem ut av huset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...