Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hylo er søt når han er full Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Æsj, jeg har lyst på forumtreff i Bergen. Så snart jeg begynner å tjene penger og jobber da. Ellers får jeg jo ikke råd til noe (er blakk^^) 7108110[/snapback] Jeg er med på forumtreff i Bergen om det blir noe av (husker å ha lest det i bergenstråden og ) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 b-real sets mode +o NorthGarden Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Glimrende Akarno. Vi må få ordnet noe. Så skal jeg heller skaffe meg penger på den ene eller andre måten. Om det betyr at jeg må selge meg til Steffyboy så får det gå Hehe neida. Er forresten et år og fire dager eldre enn deg ^^ Endret 19. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 YeY! Suupert. Yes. Men nå skal jeg legge meg. Skal opp tidlig i morgen. Jeg sier hadet til alle som føler for å si hadet tilbake 7108114[/snapback] HADETBRA Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Glimrende Akarno. Vi må få ordnet noe. Så skal jeg heller skaffe meg penger på den ene eller andre måten. Om det betyr at jeg må selge meg til Steffyboy så får det gå Hehe neida. Er forresten et år og fire dager eldre enn deg ^^ 7108139[/snapback] Du kan vel tigge spenn? Kanskje dagen er din, noen vil spandere på deg.. hvem veit i her forumet.. ikke ute på gata Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hylo er søt når han er full 7108123[/snapback] Haha, hylo er _alltid_ søt, men han blir morsom i fylla =D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hehe^^ Neida, greier altids å skaffe meg noe "gryn" som man sa før i tiden. Et annet spørsmål er jo om vi som er over atten skal bli i bye og ta oss en pils eller fler. Hadde vært koselig. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Glimrende Akarno. Vi må få ordnet noe. Så skal jeg heller skaffe meg penger på den ene eller andre måten. Om det betyr at jeg må selge meg til Steffyboy så får det gå Hehe neida. Er forresten et år og fire dager eldre enn deg ^^ 7108139[/snapback] Problem den alderen, om jeg skal inn en plass. Kjenner forøvrig ikke så mange her, men leser en del så vet mye egentlig *peke på Snorre* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja uff. Forteller for mye om meg selv på forumet. Må slutte med det der ^^ Men man kan jo alltids dra hjem til noen om det er aktuelt. Da slipper man problemet med at de som ikke er atten ikke får være med når vi myndige skal inta væsker med høyt giftinnhold. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hylo er søt når han er full 7108123[/snapback] Haha, hylo er _alltid_ søt, men han blir morsom i fylla =D 7108160[/snapback] Sant Northgarden... Du er en dag eldre enn meg Endret 19. oktober 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja uff. Forteller for mye om meg selv på forumet. Må slutte med det der ^^ Men man kan jo alltids dra hjem til noen om det er aktuelt. Da slipper man problemet med at de som ikke er atten ikke får være med når vi myndige skal inta væsker med høyt giftinnhold. 7108186[/snapback] Tar vi det i juleferien, så er det fest hos meg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Northgarden... Du er en dag eldre enn meg Ah, da er du nesten like kul som meg, da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Ja uff. Forteller for mye om meg selv på forumet. Må slutte med det der ^^ Men man kan jo alltids dra hjem til noen om det er aktuelt. Da slipper man problemet med at de som ikke er atten ikke får være med når vi myndige skal inta væsker med høyt giftinnhold. 7108186[/snapback] Tar vi det i juleferien, så er det fest hos meg. 7108196[/snapback] Har du bosted både i Trondheim og Bergen? Eller slektninger i Bergen? Dersom det var ment seriøst hadde det vært glimrende. The Strategy-player kommer jo til Bergen til julen så da får jeg kanskje dradd han med og. Juppi. Endret 19. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja uff. Forteller for mye om meg selv på forumet. Må slutte med det der ^^ Men man kan jo alltids dra hjem til noen om det er aktuelt. Da slipper man problemet med at de som ikke er atten ikke får være med når vi myndige skal inta væsker med høyt giftinnhold. 7108186[/snapback] Tar vi det i juleferien, så er det fest hos meg. 7108196[/snapback] Har du bosted både i Trondheim og Bergen? Eller slektninger i Bergen? Dersom det var ment seriøst hadde det vært glimrende. The Strategy-player kommer jo til Bergen til julen så da får jeg aksnkje dradd han med og. Juppi. 7108205[/snapback] Jeg bor for meg selv i Trondheim, men familien bor fortsatt i Bergen. Vi får se om vi får lurt dem ut av huset. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 clvn åssen går det med siden din? 7108104[/snapback] Greit nok, men jobber med en annen som har deadline i morra kveld =) Er straks ferdig, da Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Har dere forresten gratulert Wh1te med bursdagen som var her om dagen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Høres bra ut SteffyBoy. Hadde vært kult med en liten fest i juletida. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Northgarden... Du er en dag eldre enn meg Ah, da er du nesten like kul som meg, da. 7108200[/snapback] Pøh. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Northgarden... Du er en dag eldre enn meg Ah, da er du nesten like kul som meg, da. 7108200[/snapback] Pøh. 7108258[/snapback] Jeg er kulest. Men det vet alle fra før av. So, ikkeno nytt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg