Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare bra, er ferdig på den sugne jobben jeg har, og skal slappe av med forum og andre nerde-aktiviteter :) Enn med deg da, * * * * *?

7108008[/snapback]

Supert. Men skolen tærer på en, masse dritt prøver. Men ellers supert.

7108028[/snapback]

Ord :(

Men i morgen er det fredag, og heldig som jeg er, har jeg _to_ (ikke en, men to!) studietimer på slutten av dagen!

Lenke til kommentar
But I can ;)
Ikke for å provosere, men, hvordan?
Kall meg en potet, men jeg elsker å ikke gjøre noenting annet enn å bare sitte inne alene av og til i helgene :) Musikk, filmer, serier, digg... ahh
Vil ikke være frekk på noen måte; men har du noen gang vært med "gutta" en sen kveld, å spilt poker, drikket litt, og bare kost deg?

Glist litt av hvor spesielle de er, hvor mye de betyr for deg?

Tenkt litt på hvor artige de egentlig er, og hvordan de alltid er der for deg?

Jeg kan sitte og småglise for meg selv, bare ved å tenke på hvor artige gutta er. :)

7108017[/snapback]

None taken! Ja, jeg har det :) Og det er en veldig digg følelse, er jeg utrolig enig i. ^^

Men jeg er av natur et asosialt dyr. til tider og liker dette noen ganger, men ikke hele tiden ;) Må komme meg ut og være med folk selvfølgelig og.

Lenke til kommentar

Jeg må vel egentlig si meg enig i at det å sitte å kose seg med litt god musikk, foto/videoredigering, eller andre knotete ting, en sen kveld, er litt koselig det også.

Jeg sitter jo her i mørket nå, med god musikk, og skriver dette.

Men jeg ville helt klart valgt en kveld med gutta, enn en kveld foran skjermen. :)

Lenke til kommentar
Hei. Tilbake fra hw-treff på byen. Kjempehyggelig  :wee:

Ganske rart å møte så mange forumfolk samtidig :ohmy:

7108053[/snapback]

åh, heldige deg.

Var noen rare? :D

7108065[/snapback]

Alle var rare. :) sånn seriøst tror ingen var spesielt normal på treffet de som var litt eldre var muligens litt mer normale da :p

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Jeg må vel egentlig si meg enig i at det å sitte å kose seg med litt god musikk, foto/videoredigering, eller andre knotete ting, en sen kveld, er litt koselig det også.

Jeg sitter jo her i mørket nå, med god musikk, og skriver dette.

Men jeg ville helt klart valgt en kveld med gutta, enn en kveld foran skjermen. :)

7108074[/snapback]

Ikke misforstå meg nå :) Om det er et alternativ å heller være med folk en lørdagskveld - folk jeg liker og trives med - gå dette lett foran det å sitte alene hjemme ;) Men når det ikke skjer noe av interesse eller bare en død kveld er det helt fantastisk :love:

Lenke til kommentar
Jeg er så heldig at jeg har 2 eksamener nå i vinter og tre til våren. Går forøvrig 3. trinn videregående der jeg tar et fag til jul som privatist og får lov til å ta nynorskeksamen nå i vinter. Gøy  :no:

7108059[/snapback]

Jeg skal gå opp i Psykologi A, som de så fint kaller det, til jul, jeg, og kanskje Psykologi B til våren.

SteffyBoy, du hadde vel ikke tilfeldigvis det samme faget?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...