Daniel Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Ikke for å provosere, men, hvordan? 7108017[/snapback] b-real sets mode +b NorthGarden Shteffey: Amputechture er slettes ikke dårlig, men De-Loused er bedre. Endret 19. oktober 2006 av Daniel Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Bare bra, er ferdig på den sugne jobben jeg har, og skal slappe av med forum og andre nerde-aktiviteter Enn med deg da, * * * * *? 7108008[/snapback] Supert. Men skolen tærer på en, masse dritt prøver. Men ellers supert. 7108028[/snapback] Ord Men i morgen er det fredag, og heldig som jeg er, har jeg _to_ (ikke en, men to!) studietimer på slutten av dagen! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Er du nå 100% sikker på at jeg har blokka deg? Var ikke det min gamle msn-adresse jeg hadde gjort det på? 7108035[/snapback] hmm... Har den med navnet ditt i, har ikke den adr. med newt i.. Uansett, jeg stripper ikke Men jeg får plass i siggen?? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei. Tilbake fra hw-treff på byen. Kjempehyggelig Ganske rart å møte så mange forumfolk samtidig Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 b-real sets mode +b NorthGarden Haha. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ikke for å provosere, men, hvordan?7108017[/snapback] b-real sets mode +b NorthGarden7108037[/snapback] Vel, det blir nok en liten annen fremgangsmåte da, men men Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 But I can Ikke for å provosere, men, hvordan?Kall meg en potet, men jeg elsker å ikke gjøre noenting annet enn å bare sitte inne alene av og til i helgene Musikk, filmer, serier, digg... ahhVil ikke være frekk på noen måte; men har du noen gang vært med "gutta" en sen kveld, å spilt poker, drikket litt, og bare kost deg? Glist litt av hvor spesielle de er, hvor mye de betyr for deg? Tenkt litt på hvor artige de egentlig er, og hvordan de alltid er der for deg? Jeg kan sitte og småglise for meg selv, bare ved å tenke på hvor artige gutta er. 7108017[/snapback] None taken! Ja, jeg har det Og det er en veldig digg følelse, er jeg utrolig enig i. ^^ Men jeg er av natur et asosialt dyr. til tider og liker dette noen ganger, men ikke hele tiden Må komme meg ut og være med folk selvfølgelig og. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er så heldig at jeg har 2 eksamener nå i vinter og tre til våren. Går forøvrig 3. trinn videregående der jeg tar et fag til jul som privatist og får lov til å ta nynorskeksamen nå i vinter. Gøy Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hei. Tilbake fra hw-treff på byen. Kjempehyggelig Ganske rart å møte så mange forumfolk samtidig 7108053[/snapback] åh, heldige deg. Var noen rare? @ Orresnei : du har glemt å skrive meg på lista di. Endret 19. oktober 2006 av Demille Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg må vel egentlig si meg enig i at det å sitte å kose seg med litt god musikk, foto/videoredigering, eller andre knotete ting, en sen kveld, er litt koselig det også. Jeg sitter jo her i mørket nå, med god musikk, og skriver dette. Men jeg ville helt klart valgt en kveld med gutta, enn en kveld foran skjermen. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Men jeg får plass i siggen?? Jada. Du skal få plass, siden du er så søt som du er (Jeg er ikke strippe typen uansett, bare tøysett ) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 noen andre som synes "9 av 10 nordmenn" var ren ripoff av "nytt på nytt"? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hei. Tilbake fra hw-treff på byen. Kjempehyggelig Ganske rart å møte så mange forumfolk samtidig 7108053[/snapback] åh, heldige deg. Var noen rare? 7108065[/snapback] Alle var rare. sånn seriøst tror ingen var spesielt normal på treffet de som var litt eldre var muligens litt mer normale da Endret 19. oktober 2006 av Snobjorn Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jada. Du skal få plass, siden du er så søt som du er 7108073[/snapback] YeY! Suupert. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg må vel egentlig si meg enig i at det å sitte å kose seg med litt god musikk, foto/videoredigering, eller andre knotete ting, en sen kveld, er litt koselig det også.Jeg sitter jo her i mørket nå, med god musikk, og skriver dette. Men jeg ville helt klart valgt en kveld med gutta, enn en kveld foran skjermen. 7108074[/snapback] Ikke misforstå meg nå Om det er et alternativ å heller være med folk en lørdagskveld - folk jeg liker og trives med - gå dette lett foran det å sitte alene hjemme Men når det ikke skjer noe av interesse eller bare en død kveld er det helt fantastisk Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 clvn åssen går det med siden din? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er så heldig at jeg har 2 eksamener nå i vinter og tre til våren. Går forøvrig 3. trinn videregående der jeg tar et fag til jul som privatist og får lov til å ta nynorskeksamen nå i vinter. Gøy 7108059[/snapback] Jeg skal gå opp i Psykologi A, som de så fint kaller det, til jul, jeg, og kanskje Psykologi B til våren. SteffyBoy, du hadde vel ikke tilfeldigvis det samme faget? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Æsj, jeg har lyst på forumtreff i Bergen. Så snart jeg begynner å tjene penger og jobber da. Ellers får jeg jo ikke råd til noe (er blakk^^) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 YeY! Suupert. Yes. Men nå skal jeg legge meg. Skal opp tidlig i morgen. Jeg sier hadet til alle som føler for å si hadet tilbake Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hjemme fra jobb. Smått texas har det vært og, med kravstore, munnrappe kunder og slåsskamp i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg