Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig følelse.. ingen lekser, 7 timer i morgen der jeg skal jobbe med noe jeg allerede har gjort (fysisk tilstede på skolen, men slække hele dagen :)) og planer for helgen...

Spørs om jeg får tid til BIFF + sove & være med folk :o Vil se Advent Children på storskjerm :love:

Lenke til kommentar
HEi, jeg heter * * * * *.(navnet mitt skal ikke nevnes i SO)  Hvordan går det Odin?

7107985[/snapback]

Bare bra, er ferdig på den sugne jobben jeg har, og skal slappe av med forum og andre nerde-aktiviteter :) Enn med deg da, * * * * *?

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Fri i morgen, poker i morgen kveld, kanskje fest på lørdag, og filmkveld på søndag.Ah, deilig.

Alt det jeg har gått glipp av de stakkarslige lørdagskveldene jeg har sitti inne.

7107988[/snapback]

Kall meg en potet, men jeg elsker å ikke gjøre noenting annet enn å bare sitte inne alene av og til i helgene :) Musikk, filmer, serier, digg... ahh

Lenke til kommentar
But I can ;)
Ikke for å provosere, men, hvordan?
Kall meg en potet, men jeg elsker å ikke gjøre noenting annet enn å bare sitte inne alene av og til i helgene :) Musikk, filmer, serier, digg... ahh
Vil ikke være frekk på noen måte; men har du noen gang vært med "gutta" en sen kveld, å spilt poker, drikket litt, og bare kost deg?

Glist litt av hvor spesielle de er, hvor mye de betyr for deg?

Tenkt litt på hvor artige de egentlig er, og hvordan de alltid er der for deg?

Jeg kan sitte og småglise for meg selv, bare ved å tenke på hvor artige gutta er. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
The Mars Volta - Days of the Baphomets er en genial låt, bare så dere vet det. Gud, den vokalen gir meg frysninger. :love:

7107748[/snapback]

De-Loused > Frances og Amputechture.

7108012[/snapback]

Frances var gjesp, men Ampu er bra så langt jeg har hørt. Nå var De-Loused årtusenets beste album, men det gjør ikke Amputechture dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...