Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo Frichassé. Nå skriver jeg til deg, men du kan ikke svare. Å stakkar, kan du ikke svare på dette innlegget? Har du ikke veldig lyst til å poste noe nå? Du ser at folk snakker med deg, men du kan ikke svare de. Det er slik det er å være stum. Du er funksjonshemmed.

7107640[/snapback]

Hva er det han ble banna for? :ermm:

Lenke til kommentar
Hallo Frichassé. Nå skriver jeg til deg, men du kan ikke svare. Å stakkar, kan du ikke svare på dette innlegget? Har du ikke veldig lyst til å poste noe nå? Du ser at folk snakker med deg, men du kan ikke svare de. Det er slik det er å være stum. Du er funksjonshemmed.

7107640[/snapback]

7107702[/snapback]

Han ble banna frivilig fordi han brukte for mye tid på forumet.

Lenke til kommentar

7107702[/snapback]

Han ba om å bli bannet, fordi han skulle bruke mindre tid på forumet. Nå har han diskutert med halve forumstyret for å komme tilbake, lagde en Frichassé2 i agressjon, og utestengelsen gjorde ikke at han var mindre foran dataen for nå sitter han bare og maser på meg på msn.

Lenke til kommentar
Rapport skriving i Natur og Miljø fag er kjedelig!

7107711[/snapback]

Og derfor skal man droppe N&M.

The Mars Volta - Days of the Baphomets er en genial låt, bare så dere vet det. Gud, den vokalen gir meg frysninger. :love:

RED: Neeeei, Aftenposten har virkelig gjort det nå. =(

Se kjolene!
Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Han ba om å bli bannet, fordi han skulle bruke mindre tid på forumet. Nå har han diskutert med halve forumstyret for å komme tilbake, lagde en Frichassé2 i agressjon, og utestengelsen gjorde ikke at han var mindre foran dataen for nå sitter han bare og maser på meg på msn.

7107721[/snapback]

Stakkar gutt, trodde han kunne klare seg i en måned uten spamming. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...