Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å harregud jeg har vondt i magen... :(

Men men, *drikke Coca Cola Zero*. Er faktisk ganske god, kommer til og kjøpe denne framover nå, istedenfor vanlig cola.

7107223[/snapback]

Endelig noen som liker Coca Cola Zero. :wee: De i klassen min trua med å tømme brusen. :wee:

7107250[/snapback]

Hah, de fleste i klassen min drikker den faktisk. Men læreren min tømte den ut, pga vi har "brusregel" på skolen. Brus er ikke tillatt pga alt sukkeret... Jeg sa at jeg drakk Cola uten sukker, men neida. Også selger di Iste på skolen, er det ikke mer sukker i det da? ^^.

Lenke til kommentar

Men men, *drikke Coca Cola Zero*. Er faktisk ganske god, kommer til og kjøpe denne framover nå, istedenfor vanlig cola.

7107223[/snapback]

Endelig noen som liker Coca Cola Zero. :wee: De i klassen min trua med å tømme brusen. :wee:

7107250[/snapback]

Hah, de fleste i klassen min drikker den faktisk. Men læreren min tømte den ut, pga vi har "brusregel" på skolen. Brus er ikke tillatt pga alt sukkeret... Jeg sa at jeg drakk Cola uten sukker, men neida. Også selger di Iste på skolen, er det ikke mer sukker i det da? ^^.

7107275[/snapback]

Bra regel :thumbup: Dumt at vår skole ikke har sånne regler.

Lenke til kommentar

7107223[/snapback]

7107250[/snapback]

7107275[/snapback]

Tullete regel og lærere. Men Coca cola Zero smakte ikke noe godt da.

Lenke til kommentar

7107275[/snapback]

Lol.. På skolen vår går det mange og kjøper seg burn/battery etc på butikken, 10 minutter unna :wee:

Lenke til kommentar
b-real: Jeg venter med å klikke fittemongovinkel, inntil videre. Etter jeg fant Kvinneguiden.no innså jeg at gjennomsnittsbrukeren her på diskusjon.no holder høyt nivå i forhold.

7107326[/snapback]

Hehe, vel..det er faktisk ganske levende her egentig, det gjelder bare å bite seg i tunga noen ganger ;)
Lenke til kommentar
Er ikke det litt generaliserende? :)

Minner meg om 13-14åringer som stadig sier at "snuten" suger.

Tror han vil frem til at mange lærere i dag bare jobber pga. penger. Ikke har de noe god oppførsel, de er trege med å gi tilbake ting til elevene og de har som regel veldig dårlige metoder på å lære bort.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Haha, lærere er så forbanna ubrukelige.

7107326[/snapback]

Er ikke det litt generaliserende? :)

Minner meg om 13-14åringer som stadig sier at "snuten" suger.

7107350[/snapback]

Det er bare SteffyBoy som liker å mobbe oss som ikke skal på gøye forelesninger.

HAH! =D

7107356[/snapback]

Jeg er rimelig sikker på at "HAH! =D" er trademarked, så jeg må be deg slutte å bruke det.

Når det gjelder generaliseringer, så har jeg mange på lager. Alle som stemmer til venstre for Venstre eller til høyre for Høyre er en idiot, alle som går med buttons har Downs syndrom og alle som er uenig med meg kan sette seg på en tømmerhoggerneve.

Lenke til kommentar
Når det gjelder generaliseringer, så har jeg mange på lager. Alle som stemmer til venstre for Venstre eller til høyre for Høyre er en idiot, alle som går med buttons har Downs syndrom og alle som er uenig med meg kan sette seg på en tømmerhoggerneve.

7107391[/snapback]

Jeg tror dette er diskusjon.no's hovedargument for ikke å gi deg noen moderatorstilling. De burde i allefall aldri gjøre det, syns nå jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...