Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah!

Har ryddet hele testrommet nå(Der vi ghoster maskiner o.l.)... Veldig mye dritt som slang rundt omkring der .P

7104604[/snapback]

fant du en slange i sikrings-skapet? :)

7104622[/snapback]

Torde ikke åpne det :ph34r:

Fant en gammel mobiltelefon.. Slikt rør som lå på en boks med en antenne :thumbup:

Lenke til kommentar
Torde ikke åpne det  :ph34r:

Fant en gammel mobiltelefon.. Slikt rør som lå på en boks med en antenne  :thumbup:

7104637[/snapback]

Er vel det man kaller en "mobil"-telefon.

Lenke til kommentar
Bah!

Har ryddet hele testrommet nå(Der vi ghoster maskiner o.l.)... Veldig mye dritt som slang rundt omkring der .P

7104604[/snapback]

Hva er å ghoste maskiner?

7104636[/snapback]

Vi bruker et program som heter Norton Ghost, så har vi et ferdig image, som vi peiser inn på disken, så vi slipper å installere Windows på nytt på alle maskiner når de må reinstalleres.

Lenke til kommentar
Bah!

7104604[/snapback]

Hva er å ghoste maskiner?

7104636[/snapback]

Vi bruker et program som heter Norton Ghost, så har vi et ferdig image, som vi peiser inn på disken, så vi slipper å installere Windows på nytt på alle maskiner når de må reinstalleres.

7104643[/snapback]

Høres relativt praktisk ut

Lenke til kommentar
@Skarstad: Bor du i Brønnøysund? :O Så akkurat på profilen din for å se hvor gammel du var.. Så ser jeg at du har Br.sund som bosted..

7104627[/snapback]

Jupp, jeg går VK1 Allmennfag her.

7104651[/snapback]

Kult..

Kryr ikke akkurat av personer fra Br.sund her :ermm:

Lenke til kommentar
Kult..

Kryr ikke akkurat av personer fra Br.sund her  :ermm:

7104667[/snapback]

Tar jeg ikke helt feil, er/var det en egen tråd for folk fra Brønnøysundsområdet i den perioden da man hadde tråder for sånt. Den var ikke særlig stor. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...