Den store P Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Å siden du ikke har noe grunnlag for å si det, skal jeg ignorere det. For så å tenka at du har en tendens til å dømme folk du ikke kjenner.7103099[/snapback] Jeg har et grunnlag på at du nesten alltid er nedlatende til andre personer, og nesten aldri sier positive ting til andre folk. Er det rart det blir dårlig stemning når folk er sånn ? 7103124[/snapback] Den slenger jeg meg på å, du er veldig nedlatende, du sier at du hører på hva andre har å si mens du vet sjøl at du har rett, uansett, du blåser deg opp og virker som du er bedre enn alle andre, det er min oppfatning etter å har hengt her og diskutert litt, men kan jo være jeg har oppfattet feil... Endret 19. oktober 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Å siden du ikke har noe grunnlag for å si det, skal jeg ignorere det. For så å tenka at du har en tendens til å dømme folk du ikke kjenner.7103099[/snapback] Jeg har et grunnlag på at du nesten alltid er nedlatende til andre personer, og nesten aldri sier positive ting til andre folk. Er det rart det blir dårlig stemning når folk er sånn ? 7103124[/snapback] Bla fram eksempler ? Sier masse positivt til andre folk. Spørsmålet er vel heller om jeg SKAL si det, eller om man bør si det. Kan nevne masse positivt om du vil jeg. Kan si du skriver bra for å være ett barn. Kan si at Zande er en knakanes kjekk kar Kan si at Juliess er en utrolig flott jente, med en utrolig flott personlighet Kan si at Equerm er genial. Kan si at Kattene til Mushi er utrolig søte og at jeg har lyst til å kidnappe dem. Kan si at det er utrolig mange på dette forumet som sitter inne med mye god kunnskap. Den Store P. Jeg veit jeg kan være kranglete for å få igang en diskusjon, men jeg går ikke å henger ut personer. Om du skulle påstå at f.eks windows bare er dritt, så får du stå for den meningen. Men jeg kommer til å svare med at Windows ikke er så dritt, og jeg har påpeket gang på gang at det er MIN mening, ikke deres. Endret 19. oktober 2006 av Neppe Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Vi får bytte samtale enme da... Så kanskje de kommer tilbake Hvordan går det med Bolla og Pølsa? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jippi. Vondt i hode og tett i nesa. Det regner å blåser. Å det er OD dagen. Så derfor må jeg dessverre ut for å gjøre de tingene jeg ble bedt om å gjøre. Jeg er hjemme så det er ting som.. ta ned trampolinen osv. Nesten så jeg ønsker at det ikke var noen OD dag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Neppe de er ikke verdt å bry seg om.. Bare se over hodene deres Sk1rty har dama di sett avataren din? hva synes hun om den? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Neppe de er ikke verdt å bry seg om.. Bare se over hodene deres Sk1rty har dama di sett avataren din? hva synes hun om den? 7103180[/snapback] OMG! Nå ble jeg skremt, satt å så på avataren å tenkte på hva hun kom til å mene om den... Så trykker jeg F5, så står det er spørmål om det der... CREAPY! Hun har ikke sett den enda... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvordan går det med Bolla og Pølsa? 7103155[/snapback] De har det fett Jeg mater dem, plukker opp dritten dems, koser med dem. De lever som konger! Akkurat nå bråker de, akkurat som de gjorde i hele går jeg satt oppe også Jeg er litt bekymra for at de ikke får et bra hjem, eller at jeg ikke får gitt dem bort i det heletatt, og sliter litt med å sove pga. det. Slitsom å bry seg så mye om andre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Morgen småtroll. Har dere oppført dere mens jeg har vært borte? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvordan går det med Bolla og Pølsa? 7103155[/snapback] De har det fett Jeg mater dem, plukker opp dritten dems, koser med dem. De lever som konger! Akkurat nå bråker de, akkurat som de gjorde i hele går jeg satt oppe også Jeg er litt bekymra for at de ikke får et bra hjem, eller at jeg ikke får gitt dem bort i det heletatt, og sliter litt med å sove pga. det. Slitsom å bry seg så mye om andre. 7103190[/snapback] Du må bare være den perfekte kattemamma Ta noen bilder av dem da, å legg ut i tråden dems! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Skjer med at folk er sure a? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Du må bare være den perfekte kattemamma Ta noen bilder av dem da, å legg ut i tråden dems! 7103195[/snapback] Rekker ikke nå, minn meg på det i kveld etter treffet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Morgen småtroll. Har dere oppført dere mens jeg har vært borte? 7103192[/snapback] Såklart. Jeg skal prøve å ikke være så sukkersøt i dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Morgen småtroll. Har dere oppført dere mens jeg har vært borte? 7103192[/snapback] Nei... I've been a badboy! Spank me, spank me, spank me!! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Idag er det Hw treff i oslo right? åssen er forventningene til det da? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har verken sett Saddlefall eller Yaricks før i denne tråden. Tror jeg henger her for lite 7103101[/snapback] Er bare jeg som henger her lite igrunn.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Morgen småtroll. Har dere oppført dere mens jeg har vært borte? 7103192[/snapback] Såklart. Jeg skal prøve å ikke være så sukkersøt i dag. 7103220[/snapback] Det er bra for deg. Tror alle i denne tråden begynner å bli "litt" lei, unntatt kaka di da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 me toooooooooooooooo Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaada Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Er bare jeg som henger her lite igrunn.. 7103224[/snapback] Hvis du ikke veit hvem jeg er, henger du her for lite Idag er det Hw treff i oslo right? åssen er forventningene til det da? 7103226[/snapback] Er usikker, gruer meg mest. Har hatt mareritt om det 3 netter på rad nå Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2006 Det er bra for deg. Tror alle i denne tråden begynner å bli "litt" lei, unntatt kaka di da 7103229[/snapback] Mission Complete. Kaka mi blir aldri lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg