Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg våknet i mårres fikk jeg en smule merkelig erfaring.

 

Handa mi var helt lam da jeg våkna, den hadde ikke dovna bort. hele handa var 100% lam. Jeg prøvde å løfte den, men den ramla bare ned. Når jeg rørte på den kjentes det ut som den bevega seg, men den bare lå der. Fy faan så jævlig det var, trudde jeg hadde blitt lam.

 

Men det gikk over etter noen minutter. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Når jeg våknet i mårres fikk jeg en smule merkelig erfaring.

 

Handa mi var helt lam da jeg våkna, den hadde ikke dovna bort. hele handa var 100% lam. Jeg prøvde å løfte den, men den ramla bare ned. Når jeg rørte på den kjentes det ut som den bevega seg, men den bare lå der. Fy faan så jævlig det var, trudde jeg hadde blitt lam.

 

Men det gikk over etter noen minutter. Heldigvis.

7102469[/snapback]

Dette skjedde med meg også en gang... Jeg hadde sovet på handa i kanskje 5 timer eller noe. Hånda funket ikke skikkelig før neste dag :(

 

Var ekkelt :cry:

Lenke til kommentar
satan da, noen som vet hvor lommeboka mi ble av? =(

7102440[/snapback]

Fant den, bare en time etter at jeg begynte å lete.. Inni dynetrekket :ermm:

 

sooo, whats up?

7102485[/snapback]

 

Takk gud at du mistet den ikke, trodde det jeg :p

 

Jobber med web, mye bedre enn ifjor. Enn deg?

Lenke til kommentar
Når jeg våknet i mårres fikk jeg en smule merkelig erfaring.

 

Handa mi var helt lam da jeg våkna, den hadde ikke dovna bort. hele handa var 100% lam. Jeg prøvde å løfte den, men den ramla bare ned. Når jeg rørte på den kjentes det ut som den bevega seg, men den bare lå der. Fy faan så jævlig det var, trudde jeg hadde blitt lam.

 

Men det gikk over etter noen minutter. Heldigvis.

7102469[/snapback]

Dette skjedde med meg også en gang... Jeg hadde sovet på handa i kanskje 5 timer eller noe. Hånda funket ikke skikkelig før neste dag :(

 

Var ekkelt :cry:

7102478[/snapback]

 

Var ikke bare ekkelt, det var skremmende. Bare ha en kroppsdel som bare henger der liksom :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...