Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva faen? har prøvd å formatere pcen min men går ikke.. joa det går men går ikke å slette partisjonen som jeg bruker, pga installasjonsfiler ligger i partisjonen?!? har gjort det mange ganger før, og det gikk fint..

*Kaste forbannelse over Windows*

Men Chelesa mot Barca! Håper at Barca gruser dem med 6-0 :)

Lenke til kommentar
hva faen? har prøvd å formatere pcen min men går ikke.. joa det går men går ikke å slette partisjonen som jeg bruker, pga installasjonsfiler ligger i partisjonen?!? har gjort det mange ganger før, og det gikk fint..

*Kaste forbannelse over Windows*

7099133[/snapback]

Du har ikke nok kompetanse innenfor området. Folk som er inkompotente får ikke formatert windows.

Lenke til kommentar

PatrickM har jeg ikke fortalt deg at denne konto er min andre, byttet for et år siden eller noe.. dessuten poster jeg ikke særlig mye, når jeg trenger hjelp da spør jeg min kompis som jobber med IKT.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Imorra er den stygge samf. prøva og geografi. Nå har jeg nerda rundt i flere dager for å kunne stoffet godt. Endelig blir jeg ferdig med den...

ja, jeg hinter frem til at folk skal ønske meg lykke til imorra. Og ja, er greit med smisk om at jeg er flink og at det kommer til å gå bra. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...