Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler at jeg har vært her lenge, men har egentlig ikke det. (i SO altså). Var i Halve SO4 og har vært i nesten hele SO5.

På forumet har jeg streifet rundt siden sen sommer 05.

 

Det sies at når man begynner å tenke tilbake på "livet"(forumlivet i dette tilfellet), og hva man har gjort med "livet" så er man på randen av å dø/forsvinne/slutte.

7098430[/snapback]

Skaff deg et liv :)

7098454[/snapback]

Jeg har ett liv, jeg har mange venner, trener, er med venner, er med på sosiale aktiviteter.

 

Du skal aldri dømme mennesker du ikke vet noe om, husk det.

Lenke til kommentar
Vet ikke. Det funker bare ikke av og til. Har prøvd å ordne det ørten ganger, men innimellom slår det seg bare av :hm:

7098632[/snapback]

Du får ringe kundeservice og kjefte de huden full.

7098655[/snapback]

Kjefting er ikke helt min sterke side. Dessuten har pappa prøvd å ringe dem. Det nytter rett og slett ikke. De roter det bare mer til. Tror vi skal bytte leverandør elns snart :)

Lenke til kommentar
Kjefting er ikke helt min sterke side. Dessuten har pappa prøvd å ringe dem. Det nytter rett og slett ikke. De roter det bare mer til. Tror vi skal bytte leverandør elns snart :)

7098732[/snapback]

Joda...vær bare glad at du har linja oppkoblet...det har ikke jeg. Fans drit vkbb. Skal ringe i morra å kjefte de huden full. Har ventet siden uke 40 på at de skal få den fingeren ut av ræva å gjøre noe. ALT er klart, de trenger bare å sende meg routeren..men neeeeida...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...