Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Nå må du gi deg før jeg drukner av vann i munnen. Jeg kommer hjem til grandis i frysern og ingen jaffakaker. :no:

7096376[/snapback]

Jeg synes du skal stikke innom en butikk på vei hjem og kjøpe deg jaffa jeg :)

Hadde du bodd i nærheten kunne du fått sjokoladebitene i marsipanposen, for de spiser jeg ikke. :)

7096405[/snapback]

Du er så hyggelig :blush:

God idè det med jaffakakene. :)

Nå kommer sjefen ut fra møtet så nå skal jeg jammen meg hjem å spise jaffakaker, kansje jeg unner meg julemarsipan og, får se hva lommeboka tåler :p

Fred ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må legge meg til nogenlunde normal tid idag, fordi jeg skal gå tur med bikkja kl 14 og må naturlig nok være våken da.

7096508[/snapback]

Noenlunde normaltid? For å stå opp klokka ett? Høres slitsomt ut, må i seng til fem halv seks du da :p

Lenke til kommentar
ja.. :( Jeg veit. Er kjedelig å ha et bestemt tidspunkt jeg må være oppe til.

7096529[/snapback]

Ja, jeg må nesten passe på å komme meg i seng til ni halv ti, så jeg kan komme tidsnok til klokka fem imorgen. Men så er jeg en treig slask, så hvis klokka plutselig blir kvart over fem - da er jeg sikkert i en rundkjøring etter sykehuset :whistle:

Lenke til kommentar
Nå begynner snart beverly hills 90210. Har blitt skikkelig hekta på det de siste ukene :wee: Må se på det hver dag.

7096676[/snapback]

Der falt jeg ut litt. Men det er humor :D

Skal vel ikke si stort, har jo fulgt ganske nøye med på Everwood de siste årene :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...