Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pfff...Tror det heller er det at Anira holder Mr.Lefty på pinebenken ;)

7095596[/snapback]

 

nei da. I never give up. "NEVAR!!1one". Men altså, hmmm jeg veit ikke, kommer vel ann på om begge 2 blir sånn spontant kåte på 1 sec. You never know xD Og nå driver hu og tar meg på diverse steder bare for å hisse meg opp, siden hun ser på det jeg skriver :p sooehh. Vanskelig dette her.

Lenke til kommentar
nei da. I never give up. "NEVAR!!1one". Men altså, hmmm jeg veit ikke, kommer vel ann på om begge 2 blir sånn spontant kåte på 1 sec. You never know xD Og nå driver hu og tar meg på diverse steder bare for å hisse meg opp, siden hun ser på det jeg skriver :p sooehh. Vanskelig dette her.

7095615[/snapback]

Jeg får vel plage deg mere da så det blir noe på deg? :p
Lenke til kommentar
nei da. I never give up. "NEVAR!!1one". Men altså, hmmm jeg veit ikke, kommer vel ann på om begge 2 blir sånn spontant kåte på 1 sec. You never know xD Og nå driver hu og tar meg på diverse steder bare for å hisse meg opp, siden hun ser på det jeg skriver :p sooehh. Vanskelig dette her.

7095615[/snapback]

Jeg får vel plage deg mere da så det blir noe på deg? :p

7095628[/snapback]

 

hmmm. Gjett hva anira sa...."ja, takk, gjerne!" :O "Oh em gee, im gonna go down tonight"

Lenke til kommentar
freddaen ja. uff. Men altså, jeg har "venta" en uke før jeg :p funka fett. Just take it easy ;)

7095695[/snapback]

Dakar liten..har du ventet ei uke? Du er min nye helt ;)

7095703[/snapback]

 

bedre for meg enn Ueland, tror jeg :p Syns mest synd på han. *kosepå*

7095712[/snapback]

Du er her fortsatt, ja

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134559

 

Hvis de fortsetter slik blir det i allefall gull på RBK i år  :woot:

7095653[/snapback]

 

RBK har allerede vunnet.

7095672[/snapback]

Bra noen har forstått det :)

 

Gleder meg til jeg skal på RBK - Viking :)

7095677[/snapback]

 

 

Viking vil gruse RBK, som de pleier :p

Vel, de eneste resultatene av Viking - RBK / RBK - Viking jeg har fått med meg, har enten blitt seier til Viking eller uavgjort.

Så klart har vel RBK vunnet noen ganger også, men jeg går for seier til Viking jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...