Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ene kattungen er under bordet og prøver å ta livet av seg med en plastpose. Tror det er Bolla. Pølse hoppet akkurat ned for å joine kollektivt selvmord. Floppy er ute og Blanko prøver å drepe foten min. Ellers skjer det lite.

 

 

Skal til byen snart da. Regner med jeg drar ett elns. Det nye kjøpesenteret åpner i mårra, så var litt teit at jeg måtte til byen idag.

 

Du da? Gøy på jobb?

Lenke til kommentar

neh ikke noe særlig gøy på jobb, her går det som vanlig, noen teite folk og noen med reelle problemer....

 

Ja så ringte det en gubbe fra ementor og skulle gjøre spøreundersøkelse om backup løsningene til firmaet jeg driver support for :p

 

Vel folka som styrer serverne sitter i Kjøben, du prater med en fyr i Dublin og spør om backup løsningene til et firma som har kontorer over det meste av europa?

Lenke til kommentar
neh ikke noe særlig gøy på jobb, her går det som vanlig, noen teite folk og noen med reelle problemer....

 

Ja så ringte det en gubbe fra ementor og skulle gjøre spøreundersøkelse om backup løsningene til firmaet jeg driver support for :p

 

Vel folka som styrer serverne sitter i Kjøben, du prater med en fyr i Dublin og spør om backup løsningene til et firma som har kontorer over det meste av europa?

7095047[/snapback]

Han ringte meg også i går :p

 

Er lærling ved IT avd. Brønnøysundregistrene.

 

EDIT: krøll

Endret av sk1rty
Lenke til kommentar
:p

 

Du kunne ikke svare han så bra? :wee:

7095054[/snapback]

Nei jeg har ikke peiling på backup løsningene og han var ikke særlig intresrt i å ringe til kjøben (ikke at han hadde fått numret dems heller)...

 

Han ringte meg også i går :p

 

Er lærling ved IT avd. Brønnøysundregistrene.

 

EDIT: krøll

7095069[/snapback]

He he, ja da kunne du vel kansje svare litt bedre enn meg?

Lenke til kommentar
:p

 

Du kunne ikke svare han så bra? :wee:

7095054[/snapback]

Nei jeg har ikke peiling på backup løsningene og han var ikke særlig intresrt i å ringe til kjøben (ikke at han hadde fått numret dems heller)...

 

Han ringte meg også i går :p

 

Er lærling ved IT avd. Brønnøysundregistrene.

 

EDIT: krøll

7095069[/snapback]

He he, ja da kunne du vel kansje svare litt bedre enn meg?

7095083[/snapback]

Joda, var ganske frisk på dette... Siden jeg hadde en kraftig innføring i backupløsningene for en knap uke siden... Så navnga jeg en person hos Ementor som bruker å være her.. Han vet også en del :p

 

 

@mushi: Ikke plag!

Lenke til kommentar
@mushi: Ikke plag!

7095095[/snapback]

sorry da!

 

For du er sååå mye mer interessant å høre på enn meg. :roll:

 

 

Alle elsker meg, det er derfor jeg har så mange inlegg i so5. :ph34r:

7095108[/snapback]

:p

 

Synes du burde opprette en tråd for Pølsa og Bolla. Så sette dem i en pappeske med et tastatur koblet til en maskin som står å skriver innlegg. Så får de to innlegg pr. dag.

 

Blir så fasinert av de to kattene dine :)

Lenke til kommentar
:p

 

Synes du burde opprette en tråd for Pølsa og Bolla. Så sette dem i en pappeske med et tastatur koblet til en maskin som står å skriver innlegg. Så får de to innlegg pr. dag.

 

Blir så fasinert av de to kattene dine :)

7095123[/snapback]

Sjekk signaturen min :p

 

nei faen nå må jeg røyke.

 

 

 

(pølse og bolle bråket veldig akkurat og nå drikker de vann fordi jeg bytta det ut :) )

Lenke til kommentar
åååh, Iceman.. Drukket julebrus enda eller ?  :love:

7095096[/snapback]

Den skal tidligst røres etter midten av november.

7095112[/snapback]

Neineinei, man kan drikke en flaske 1. desember, så mange man vil 7. desember (min bursdag er helligdag) og ifra den 12. og utover kan man drikke det når man vil.

 

 

Dummeste skilt noensinne ble observert i dag:

 

SEX!

Seks posjoner (ja, de skrev det slik) lammegryte for 120, eller 1 for 20,-.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...