Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OD ER FRIVILLIG

Det er frivillig å jobbe på OD-dagen. Det er du selv som bestemmer  om du vil støtte årets prosjekt, ingen kan tvinge deg. I tillegg til de 120000 elevene som jobber på OD-dagen, har Operasjon Makkverk 5000 tillitsvalgte som jobber frivillig, altså uten å få betalt

Yeah right.

Gjennom hele ungdomsskolen ble vi jo kjefta huden fulle om at vi ikke hadde noe annet valg enn å være med. Takk og lov har jeg fått ukjeftende lærere nå.

Lenke til kommentar
Du går vell ikke Salg og Service eller noe slikt? :p

7094736[/snapback]

Neh, IKT drift... Sikkert ikke så veldig mye mer avansert..

Vi når nye høyder med spenning i klasserommet.. *tada* nå skal vi også "flette" navn i brevene :cry:

---------------

Skal man, eller skal man ikke på "måka" og kjøpe kebab i storefri?

Lenke til kommentar
OD ER FRIVILLIG

Det er frivillig å jobbe på OD-dagen. Det er du selv som bestemmer  om du vil støtte årets prosjekt, ingen kan tvinge deg. I tillegg til de 120000 elevene som jobber på OD-dagen, har Operasjon Makkverk 5000 tillitsvalgte som jobber frivillig, altså uten å få betalt

Yeah right.

Gjennom hele ungdomsskolen ble vi jo kjefta huden fulle om at vi ikke hadde noe annet valg enn å være med. Takk og lov har jeg fått ukjeftende lærere nå.

7094741[/snapback]

Ehh, OD på ungdomsskolen+

Lenke til kommentar

7094736[/snapback]

Vi når nye høyder med spenning i klasserommet.. *tada* nå skal vi også "flette" navn i brevene :cry:

---------------

Skal man, eller skal man ikke på "måka" og kjøpe kebab i storefri?

7094745[/snapback]

Haha!

Jeg hadde dette på Salg og Service... Så hadde vi det på IKT-driftsfag også i programvare...

[iRONI]Kjempe morro! :)[/iRONI]

Lenke til kommentar

7094736[/snapback]

7094745[/snapback]

Slikt gjorde jeg i valgfag ikt i fjor, men da på fransk. Er lekende lett :wee:

Lenke til kommentar
Haha!

Jeg hadde dette på Salg og Service... Så hadde vi det på IKT-driftsfag også i programvare...

[iRONI]Kjempe morro! :)[/iRONI]

7094770[/snapback]

Yaaay, da er det flere enn meg som vet hvor fantastisk koselig dette er :D

7094779[/snapback]

Har en annelse om at jeg hadde det værre enn deg(om mulig). Vi brukte OpenOffice :(

Lenke til kommentar
fox: er filmen Oldboy bra? Hva handler den om?

7094700[/snapback]

Den er konge, handler om.... En mann som ble innsperret i 15år uten å vite hvorfor, i en dag ble han slapp ut.. Resten kan jeg ikke fortelle, du må bare se den!!!! MÅ SE!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...