Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei jeg bruker ikke sånne ord det eneste ordet jeg bruker er "lol". Og liker  ikke når du slenger ut frekke komentarer.
Du bruker ikke "sånne" ord, men du bruker "lol".

Det sier jo egentlig sitt, gjør det ikke?

7092776[/snapback]

Nei det gjør ikke det lol er et vanlig ord blandt ungdommen, du tror du er bedre enn alle andre du? Døm deg selv før du dømmer andre.

Men END OF DISCUSSION. Skal sove og vil ikke diskutere med deg mer er ikke noe vist når du skal alltid ha riktig og tror du er best,

Lenke til kommentar
Nei jeg bruker ikke sånne ord det eneste ordet jeg bruker er "lol". Og liker  ikke når du slenger ut frekke komentarer.
Du bruker ikke "sånne" ord, men du bruker "lol".

Det sier jo egentlig sitt, gjør det ikke?

7092776[/snapback]

Nei det gjør ikke det lol er et vanlig ord blandt ungdommen, du tror du er bedre enn alle andre du? Døm deg selv før du dømmer andre.

Men END OF DISCUSSION. Skal sove og vil ikke diskutere med deg mer er ikke noe vist når du skal alltid ha riktig og tror du er best,

7092830[/snapback]

Må bare si at det er direkte tragisk å si lol!

samme som å si "se på meg, jeg ler høyt"!

Lenke til kommentar

Etter hva jeg vet, så er ikke det noe "vanlig" ord blant ungdommen her.

- Og forresten, jeg har ikke så veldig lyst til å diskutere med deg heller, det er helt forjævlig å lese innleggene dine.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg vet, så er ikke det noe "vanlig" ord blant ungdommen her.

- Og forresten, jeg har ikke så veldig lyst til å diskutere med deg heller, det er helt forjævlig å lese innleggene dine.

7092874[/snapback]

Så ikke skriv til meg da? Hvis du ikke er frekk eller noen gang skriver noe tilbake til mine innleg så skal ikke jeg skrive noe til deg.

Akurat som "ignored", du vet vel sikkert hva det er i spilleverdenen.

Lenke til kommentar
Akurat som "ignored", du vet vel sikkert hva det er i spilleverdenen.
Spillverdenen?

Fordi jeg spiller counter-strike, så må jeg være like fjortis, like umoden, og like skutt i hodet som flesteparten av de som spiller det?

Tror ikke det gitt. :)

Legg deg nå, shitkid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...