Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
på denne kvelden, tirsdag 17 oktober, har jeg herved bestemt meg for å ta en grundig skjerpings. trene mer, spise sunnere, slutte å skulke, ta skolen mer alvorlig. jeg skal få meg god jobb og trives. takk for meg.
Det vil sannsynligvis si at vi ikke sees/skrives på en stund?

Isåfall, lykke til!

 

:)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Uff, jeg og :no:

Skjønner ikke hvorfor jeg valgte tysk :thumbdown:

7092194[/snapback]

 

Lurer på om jeg kan bruke unnskyldningen "Gal i gjerningsøyeblikket" (når jeg meldte meg på) for å få slutta? Nå har jeg hatt tysk siden starten av Ung-skolen, og jeg får ikke hoppa av heller. Må gå ut året nå...

 

Spazz, jeg burde egentlig gjøre det samme. :ermm:

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
på denne kvelden, tirsdag 17 oktober, har jeg herved bestemt meg for å ta en grundig skjerpings. trene mer, spise sunnere, slutte å skulke, ta skolen mer alvorlig. jeg skal få meg god jobb og trives. takk for meg.

7092188[/snapback]

 

Bra for deg :)

Skjønner ikke poenget med å skulke, taper jo bare på det selv.

7092246[/snapback]

funnet ut det jeg å. har visstnok 6 dager og 20 timer hittil i år, og alt fraværet i løpet av skoleåret blir lagt sammen til slutt. så blir alt lagt sammen i slutten av tredjeklasse. så må skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke poenget med å skulke, taper jo bare på det selv.
Man taper helt klart på det selv.

Men noen ganger, for oss som kanskje ikke er så skolelys som deg, så blir vi litt lei skolen.

Skolelei kaller vi det. Da kan det hende man blir sittende å snakke med kamerater i kantina, istedetfor å ha matte. :)

Lenke til kommentar
Bah. SO5 er ikke like morsomt som det en gang var. =/ Hvor blir alle godfolka av?
Skal du begynne akuratt som Zeromac, du også?

7092054[/snapback]

 

Synes faktisk at det har blitt mye bedre nå enn før.. Mye personangrep og krangling, nå er det bare kos og pule :p

 

Selvfølgelig liker jeg godfolka, "de jeg kjenner".. Folk sier også deti so,so2,so3,so4 og nå so5.. Ikke så rart, i minne er alt alltid SUPERT ELLER DÅRLIG, ingen gamle stunder var passende..

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Skjønner ikke poenget med å skulke, taper jo bare på det selv.
Man taper helt klart på det selv.

Men noen ganger, for oss som kanskje ikke er så skolelys som deg, så blir vi litt lei skolen.

Skolelei kaller vi det. Da kan det hende man blir sittende å snakke med kamerater i kantina, istedetfor å ha matte. :)

7092283[/snapback]

 

Syns ikke akkurat det er artig jeg heller da, men har jo masse friminutt til å snakke med venner + hele tiden etter skolen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...