Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror noen har et sykt forhold til penger her.

Hver sjuende nordmann har 10.000 kroner eller mer til overs i måneden når de faste utgiftene er betalt, viser en undersøkelse MMI har utført for Postbanken.

Link

Generasjon blakk bør også leses

19k er vanlig for ungdom som får ting trykt opp i ræva fra foreldrene sine.

Men det er nok mange som ikke har dette. Veldig mange

5997957[/snapback]

Skal vi ta i betraktning at dette er folk som har PCer og internett, så vil jeg tro at gjennomsnitts forumvankeren ligger over gjennomsnitts nordmannen.

5997997[/snapback]

Naaja, du trenger ikke ha mye penger for aa ha pc.

Lenke til kommentar
Tror noen har et sykt forhold til penger her.

5997957[/snapback]

No shit?

5997965[/snapback]

Jeg har da lært at penger ikke vokser på trær.

5997979[/snapback]

Det renner derimot ut fra baken til far. :)

5998008[/snapback]

Neida, jeg har lært at jeg må jobbe for å få.

5998014[/snapback]

Men du jobber lite i forhold til hvor mye penger du faar :)

Lenke til kommentar

5998031[/snapback]

Dere, og mange med dere, undervurderer det jeg gjør. Jeg har faktisk et ganske stort ansvar i forhold til utsendelse av fakturaer og oppdragsbekreftelser - noe som er ganske sentralt i driften. Og ikke tjener jeg vilt bra på det heller.

5998041[/snapback]

Hvordan har det seg at du gaar paa skole, sitter mye med pcen og har vanvittig god raad i tillegg?

Lenke til kommentar
Mr JoackimR:

Godt å høre du jobber for de, allikvel misstenker jeg deg for å ha en timelønn langt bedre enn normale mennesker i de få timene du jobber .)

5998033[/snapback]

Det tror jeg faktisk ikke, jeg jobber mer enn dere antagelig tror. Dessuten gjør jeg en innsats i forhold til litt små-trading på børs på egenhånd.

Dessuten foretrekker jeg Joachim med CH.

Lenke til kommentar

Hver sjuende nordmann har 10.000 kroner eller mer til overs i måneden når de faste utgiftene er betalt, viser en undersøkelse MMI har utført for Postbanken.

jeg har 13k til overs etter utgifter for tiden :love:

Det er 2 uker til lønn og jeg har fremdeles 11k igjen... sette de på sparekonto eller kjøpe noe kult ? :dribble:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Listening@The Darkness - Love is only a feeling

Knallmusikk :love:

Biiiiiiriiiiiil, flott med ny SO!

EDIT-

jeg har 13k til overs etter utgifter for tiden :love:

Det er 2 uker til lønn og jeg har fremdeles 11k igjen... sette de på sparekonto eller kjøpe noe kult ? :dribble:

5998057[/snapback]

Kjøp noe til meg?

Endret av Edge
Lenke til kommentar

5998031[/snapback]

Dere, og mange med dere, undervurderer det jeg gjør. Jeg har faktisk et ganske stort ansvar i forhold til utsendelse av fakturaer og oppdragsbekreftelser - noe som er ganske sentralt i driften. Og ikke tjener jeg vilt bra på det heller.

5998041[/snapback]

Sjåføren på bussen har en ganske ansvarlig og viktig jobb, men det betyr ikke at han får en Audi TT.

Lenke til kommentar

5998031[/snapback]

5998041[/snapback]

Hvordan har det seg at du gaar paa skole, sitter mye med pcen og har vanvittig god raad i tillegg?

5998050[/snapback]

At jeg takler flere ting om gangen. Akkurat i dette øyeblikket printer jeg ut april-fakturaer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...