Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Ja, vi nerdedamer krever ofte ikke så mye, haha :p

7087236[/snapback]

haha, er det sånn fattig hint på at jeg ikke har så mye å tilby ? lol

 

Vi er 1337, og jeg er ganske sikkert på at du har dine krav. Du er vel ikke den 13773S7E å få ?

 

Jeg trenger ikke nødvendigvis en nerde dame, men de har meg ikke imot.

 

Jeg er mer ute etter enn sånn med syk humor. Sånn som vil filme at jeg stikker fingern i rompa til faren hennes. Haha, den var en smule intern men. Gøy uansett.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha, er det sånn fattig hint på at jeg ikke har så mye å tilby ? lol

 

Vi er 1337, og jeg er ganske sikkert på at du har dine krav. Du er vel ikke den 13773S7E å få ?

 

Jeg trenger ikke nødvendigvis en nerde dame, men de har meg ikke imot.

 

Jeg er mer ute etter enn sånn med syk humor. Sånn som vil filme at jeg stikker fingern i rompa til faren hennes. Haha, den var en smule intern men. Gøy uansett.

7087251[/snapback]

Nei, du har sikkert mye å tilby, du. Sånn...stikke fingern i rumpa til folks fedre osv, mens venninnene dine vil filme det ;)

 

Edit: Jeg ser forresten ikke på WoW som noe "verre" enn å dra på biltreff, trene hund, være flink på gitar, telemark eller andre ting. Det krever spesielle interesser, og folk er interessert i forskjellige ting.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Og du kan slutte med gaming, TV-titting, sport og alt som annet som du synes er gøy.

7087266[/snapback]

 

Jeg driver ikke med noe av det. Jeg driver med programmering, som har med utdannelsen min å gjøre. Politikken er uaktelt å slutte i, man får god nytte av det. På teateret hjelper jeg unge til å spille teater, noe som også er ganske fornuftig.

 

Så hah. Jeg mener uansett ikke at man skal slutte med alt man like å drive med, men akkurat WoW mener jeg at er helt meningsløst.

Lenke til kommentar
må da si at sport ikke kan sammenlignes med wow...

7087271[/snapback]

Det var bare ment som et eksempel på en aktivitet mange har mye morro med. Å si at alle bør slutte med WoW er bare tragisk. Folk sier at alle som spiller WoW er usosiale nerder uten et liv "IRL", noe som jo bare er tullball, som alt annet er det det du gjør det til.

Lenke til kommentar
Hva gjør man egentlig for å få dama til å spille mer data? Prøvde WoW uten veldig mye suksess.. =/

7087180[/snapback]

Du kan slutte å spille WoW selv og gjøre noe fornuftig med livet ditt. :)

7087217[/snapback]

Og du kan slutte med gaming, TV-titting, sport og alt som annet som du synes er gøy.

7087266[/snapback]

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke på meg selv som stygg, feit, ekkel, usosial eller veldig spesiell fordi jeg spiller WoW.. Har ikke spilt så lenge, men de folkene i klassen min som spiller er heller ikke freaks.

7087305[/snapback]

Folk henger seg på "skrekkeksemplene", som digre svette menn som sitter på pc'en og roper "gief glod!"

Av en eller annen grunn ser folk kun de menneskene, og tenker: "Hey, han spiller jo WoW! Da er sikkert alle andre som spiller det akkurat slik!"

Lenke til kommentar
må da si at sport ikke kan sammenlignes med wow...

7087271[/snapback]

Det var bare ment som et eksempel på en aktivitet mange har mye morro med. Å si at alle bør slutte med WoW er bare tragisk. Folk sier at alle som spiller WoW er usosiale nerder uten et liv "IRL", noe som jo bare er tullball, som alt annet er det det du gjør det til.

7087282[/snapback]

 

Jeg har ikke sagt det heller.

 

Menmen, meg om det.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke på meg selv som stygg, feit, ekkel, usosial eller veldig spesiell fordi jeg spiller WoW.. Har ikke spilt så lenge, men de folkene i klassen min som spiller er heller ikke freaks.

7087305[/snapback]

 

Jo, de i klassen du spiller med er freaks, inkludert deg. Bare på en god måte :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...