Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg ville opp i engelsk jo... Rektor sa sånn: Halve 10c kommer opp i engelsk. Og da ble jeg kjempeglad og tenkte de tok fra øverst på klasselista. Så sa de at nederste del skulle ha engelsk og øverste del skulle ha matte. For en drittdag.

Endret av Rome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville opp i engelsk jo... Rektor sa sånn: Halve 10c kommer opp i engelsk. Og da ble jeg kjempeglad og tenkte de tok fra øverst på klasselista. Så sa de at nederste del skulle ha engelsk og øverste del skulle ha matte. For en drittdag.

6113954[/snapback]

Hahaha! :)

Vel, satser på en 5er(samme som standpunkt). Men det beste er at vi får fri hele neste uke da de andre har norsk og matte.

Lenke til kommentar

6113954[/snapback]

Hahaha! :)

Vel, satser på en 5er(samme som standpunkt). Men det beste er at vi får fri hele neste uke da de andre har norsk og matte.

6113972[/snapback]

Takk, tusen takk. Gni det litt mer inn da. :hrm:

Lenke til kommentar

Vel, er så og si det samme som en vanlig tentamen, bare at det er hundreogørten ganger strengere. Tror det går bra, selv om jeg gruer meg litt. :) Bare er litt pisst fordi det betyr at det ikke blir no festing på 17. mai, for vi må være på skolen klokka 8.. =/

Men søstra mi var i Fjordparken og festa etter Lasgo, Ian Van Dahl ++ og kom hjem i 4 tida og var en av de 4 som kom på skolen kvart på åtte. Så kanskje jeg kan greie det også..! :roll:

Lenke til kommentar
Plager meg litt at dere sitter og syter over at dere har kommet opp i både det ene og det andre.. Hakke kommet opp i noe jeg :(

Sånn er det når man er ferdig på skolen ..

6114029[/snapback]

Syter du? :)

Jeg er sur fordi jeg fikk matte, men jeg tar det forsåvidt som det kommer, verdens undergang er det aldeles ikke.

Jeg tenker på alle som har det verre enn meg, smiler, og spiller litt for å få fram aggresjonene :p

Lenke til kommentar
Plager meg litt at dere sitter og syter over at dere har kommet opp i både det ene og det andre.. Hakke kommet opp i noe jeg :(

6114029[/snapback]

Jeg syter ikke :) Er tvert imot glad jeg.

Dessuten er banannnananasplittiz godt. Kald ogzå.

Lenke til kommentar
Blæ, hvorfor smaker cola så vondt når den har stått 1 dag i kjøleskapet? Var ca 1/4 del igjen. All fusen går jo vekk så fort :(

6113803[/snapback]

Da smaker den godt! :D

(Håper ikke Skarstad ser dette innlegget)

6113810[/snapback]

kickbanlixktnkbb!

Ah, da var tysktentames unnagjort, det var overraskende enkelt.

Lenke til kommentar

Noen russ på skolen min som ble utvist i dag, etter at de kjørte ned en veisperring inn i skolegården. Er satt opp bukker og sånn "planke" som man bruker til veiarbeid og slikt, så russen snek seg forbi, snudde oppi skolegården før de tok fart og kjørte dritten ned. Knuste en bukk, knakk planken osv. :p

Herlig tenkt av de. Satt mange på taket, baki og foran i bilen. Tror alle ble utvist.

Lenke til kommentar

6114029[/snapback]

Syter du? :)

6114049[/snapback]

nææh.. Var vel mere slik derre ironi-ting fra min side ;)

Lenke til kommentar
Noen russ på skolen min som ble utvist i dag, etter at de kjørte ned en veisperring inn i skolegården. Er satt opp bukker og sånn "planke" som man bruker til veiarbeid og slikt, så russen snek seg forbi, snudde oppi skolegården før de tok fart og kjørte dritten ned. Knuste en bukk, knakk planken osv. :p

Herlig tenkt av de. Satt mange på taket, baki og foran i bilen. Tror alle ble utvist.

6114073[/snapback]

seljord russen er villere. De spruta med vanngevær de første 2 dagene, så har dem ikke gjort noe mer. kan ha noe med at førstisene er mye større enn russen da :wee:

Lenke til kommentar
Haha, utrolig hvor rart det er å se SO falme. I SO5 er det omtrent en eller to på de siste 200 innleggene som har vært med i de gode gamle SO-dager.

6114027[/snapback]

Ja, for alt var bedre før. Pøh.

6114036[/snapback]

Korrekt, det var bedre før, jeg orker ikke henge rundt i SO med fjortiser som registrerte seg 4. februar 2006. Beklager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...